حضور رئیس جمهور در منزل شهیدان محمود و داود عبداللهی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

رئیس جمهور پیش از ظهر امروز همزمان با عید سعید قربان iبه صورت سرزده در منزل شهیدان محمود و داود عبداللهی حضور یافت و عید قربان را iبه والدین این شهیدان تبریک گفت.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، دکتر محمود احمدی نژاد در فضایی عاطفی و صمیمی با والدین شهیدان عبداللهی iبه گفتگو نشست و از رشادت و ایثار شهید محمود و داود عبداللهی و صبر و فداکاری والدین این شهیدان تجلیل و قدردانی نمود.
رئیس جمهور همچنین با دلجویی و آگاهی از وضع زندگی و دغدغه های پدر و مادر این شهیدان برای آنها و همهی والدین شهدا ،سلامتی و تندرستی آرزو نمود.
احمدی نژاد با بیان اینکه از حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنان ،انرژی و توان کسب می نماید ،گفت : هر آنچه داریم مدیون شهدا و خون پاک آنان هستیم و راه شهدا راه خداست و عزت و سرافرازی کشور در پیگیری و حرکت در این راه است.
رئیس جمهور همچنین با اشاره iبه استقامت و صبر والدین شهیدان گفت: بی تردید والدین شهیدان در اجر و ثواب فرزندان شهید خود سهیم می باشند و چه بسا اجر بالاتری دارند چرا که شهدا تربیت یافته در دامان پاک پدران و مادرانی مومن و الهی بوده اند که توانستند iبه این مرتبه دست پیدا نمایند.
در این دیدار پدر و مادر شهید محمود و داود عبداللهی با ابراز خوشحالی فراوان از حضور رئیس جمهور در منزل خود ، در فضایی بسیار عاطفی و با محبت ،خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان نمودند.


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.