حضور فرمانده معظم کل قوا درجمع کارکنان نیروی زمینی همواره موجب خیر و برکت است

امیر سرتیپ ‘احمدرضا پوردستان’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا افزود: اواخر سال گذشته و به دنبال درخواست کارکنان نیروی زمینی ارتش در یگانهای مختلف از دفتر مقام معظم فرمانده کل قوا درخواست شد تا آنها یک دیدار اختصاصی با مقام معظم فرمانده کل قوا داشته باشند.

امیر سرتیپ پوردستان اظهارداشت: این مطلب به استحضار معظم له رسید و ایشان با کرامتی که خاص و ویژه خودشان است اراده فرمودند که این دیدار در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شود.

وی تصریح کرد: من غیر از کرامت، محبت و عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به کارکنان نیروی زمینی چیز دیگری نمی توانم اسم این دیدار را بگذارم چون بازدید دوره ای و یا سالیانه نبود بلکه عنایت ویژه ایشان نسبت به فرزندان سربازشان در نیروی زمینی ارتش بود.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: حضور فرمانده معظم کل قوا در جمع کارکنان نیروی زمینی ارتش همچنین موجب کسب انرژی مضاعف و روح دوباره ای در بین این کارکنان شد.

وی ادامه داد: این حضور گرم فرمانده معظم کل قوا موجب شده است تا کارکنان نیروی زمینی و سایر نیروهای مسلح بتوانند در پرتو این حضور گرم و پرنشاط به رسالت و مسوولیت خودشان همانند سالهای دفاع مقدس و بلکه با انرژی بیشتری در دفاع از کیان نظام اسلامی، انجام وظیفه کنند.

فرمانده معظم کل قوا در جریان دیدار اخیرشان از دستاوردهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در جمع فرماندهان منتخب، درجه‌داران، دانشجویان و کارمندان نیروی زمینی ارتش در بخشی از بیاناتشان با اشاره با حرکت بالنده و رو به رشد ارتش در سه دهه‌ی گذشته تأکید کردند: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور و ارتشی الهی و اسلامی و حقیقتاً در خدمت منافع ملی است.

سیام**۱۴۷۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۰۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.