حضور گسترده راهداران و اقدامات ایمن سازی در محورهای مازندران

چهارشنبه ۱ شهریور – ۰۶:۵۲:۳۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با شروع موج دوم سفرهای تابستانی صورت می گیرد؛

بزرگنمایی:  

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ازحضور گسترده راهداران و اقدامات وسیع در زمینه ایمن سازی محورهای اصلی و شریانی این استان خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر افزود: از آنجا که حفظ و نگهداری از راههای موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راه و شهرسازی بوده ، لذا این اداره کل با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و تردد میلیونی گردشگر و مسافر به این استان و بالا رفتن حجم ترافیک در سطح محورها اقدامات گسترده ای را با هدف افزایش ضریب ایمنی در محورها با بسیج کلیه امکانات و نیروهای راهدار خود در دست اجرا دارد.
وی در خصوص برنامه های اجرایی این اداره کل افزود : پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها ، شستشو و ترمیم تابلوها و علائم ، منظر آرایی و زیبا سازی مبلمان جاده ای ، شانه سازی ، لکه گیری رویه راه ، تخلیه قنوها ، برم ها ، بارمرده گالری ها و سردهانه تونلها ، شانه سازی ، حذف اختلاف سطح ، ریزش برداری و … از جمله برنامه های در دست اقدام بوده که با جدیت در حال اجراست.
مهندس نجفی در ادامه به استقرار اکیپ های سیار راهداری در سطح محورهای شریانی استان از جمله محور کندوان ، هراز و سوادکوه اشاره و عنوان کرد : علاوه بر گشتهای ثابت راهداری ، این اداره کل ۳۰ اکیپ سیار راهداری نیز در سطح محورها مستقر کرده است.
مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان اجرای این طرح را در مازندران بسیار حیاتی و مهم برشمرد و افزود : امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران و رعایت کلیه قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای ، محورهای ایمن و روان در سطح محورهای ارتباطی این استان ولایت مدار داشته باشیم.
گفتنی است مرکز اطلاعات راههای مازندران نیز با دو شماره ۱۴۱ (گویا) و ۲۲۲۲۳۲۰-۰۱۵۱ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱پاسخ گوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۱۱۶۵۶۰۶۰۹۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.