حل و فصل مشکلات قضایی با توسعه روابط این حوزه میسر خواهد بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک حقوقدان گفت: توسعه معاضدت قضایی با سایر کشورها می‌تواند موازی با سایر ابعاد اقتصادی و سیاسی، موجبات تقویت روابط قضایی با سایر کشورها را فراهم آورد و راهی را برای حل و فصل مشکلات قضایی بگشاید.

“علی نجفی توانا” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صدور مجوز به وزیر دادگستری برای توسعه روابط قضایی با سایر کشور‌ها، اظهار داشت: با توجه به شرایط بین‌المللی و بحث گسترش روابط با جهان خارج و با عنایت به اینکه یکی از ابعاد گسترش روابط در زمینه امنیت بین‌الملل و حل مشکلات امور قضایی توسعه روابط قضایی است اقدام ایران می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر واقع شود.

وی ادامه داد: توسعه معاضدت قضایی با سایر کشورها می‌تواند موازی با سایر ابعاد اقتصادی و سیاسی، موجبات تقویت روابط قضایی با سایر کشورها را فراهم آورد، بنابراین تولید چنین مجوزی نشانه توجه به اقدامات بین‌المللی و عنایت به واقعیت شرایط جهانی است.

این حقوقدان در پایان با تاکید بر اینکه توسعه روابط قضایی می‌تواند راهی را برای حل و فصل مشکلات قضایی بگشاید، گفت: توسعه روابط قضایی در حل و فصل مشکلات اتباع ایرانی خارج از کشور که به تحصیل و تجارت اشتغال دارند و خارجیانی که در ایران مقیم هستند کمک می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.