حماقت علیه ایران به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله در ادامه سخنان امروز خود اظهار داشت: طی ماه های گذشته تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، سوریه و حتی لبنان بی سابقه بوده است به طوری که در مقایسه با ۲ سال گذشته تفاوت پیدا کرده است و اگر این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می کنیم که تحولات کنونی منطقه عامل این تهدیدات است.

وی با بیان این مطلب افزود: اسرائیل به خوبی می داند که در طرح ادعایی خود مبنی بر اینکه برنامه هسته ای ایران دارای اهداف نظامی است به جهان دروغ می گوید. در واقع مشکل اسرائیل با ایران است ایرانی که از لحاظ دینی و عقیدتی به مسئله قدس و فلسطین ایمان دارد و این موضع غیر قابل مذاکره یا سازش است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: در روز جهانی قدس می خواهم از مسلمانان به ویژه اعراب بپرسم زمانی که ایران دشمن نخست اسرائیل محسوب می شود این مسئله نباید برای ملت های عربی و اسلامی حائز اهمیت باشد؟

سید حسن نصرالله تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای عربی می توانند هر نوع سلاحی را از روسیه خریداری کنند اما اگر ایران در این رابطه سلاحی را از روسیه خریداری کند آمریکا و اسرائیل و تمامی جهان برای لغو قرارداد فروش سلاح به ایران بسیج خواهند شد.

وی افزود: آیا نباید به این نکته اهمیت داد هر کسی که علیه ایران می ایستد یا علیه این کشور مطالب تحریک آمیزی را مطرح می کند چه آگاه باشد یا نباشد در واقع در راستای منافع رژیم صهیونیستی عمل می کند.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: این را می گویم که ما می توانیم زندگی میلیون ها صهیونیست را در هر نقطه از اسرائیل به جهنم واقعی تبدیل کنیم و می توانیم چهره این رژیم را تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به دشمن صهیونیست می گویم که جنگ با لبنان بسیار بسیار بسیار هزینه دارد و هزینه ان به قدری است که نفس این رژیم را به شماره خواهد انداخت.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما موشک هایی در اختیار داریم که می تواند زندگی میلیون ها صهیونیست را به جهنم تبدیل کند و ده ها هزار نفر را به کام مرگ بکشاند.

وی افزود: در هر مرحله ای از تجاوز به لبنان اگر مجبور شویم برای دفاع از لبنان و مردم آن از این موشک ها استفاده خواهیم کرد و در این رابطه دچار تردید نخواهیم شد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۰۶ دو احمق یعنی “ایهود اولمرت” و “عمیر پرتس” حماقتی را مرتکب شدند که خسارت استراتژیک بسیاری را برای اسرائیل به همراه داشت. اکنون نیز به صهیونیست ها می گویم شما در حال حاضر نیز ۲ احمق یعنی “ایهود باراک” و “بنیامین نتانیاهو” را دارید که اگر حماقتی را به ویژه علیه ایران مرتکب شوند این مسئله به نابودی رژیم غاصبتان منجر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما قدرت دفاع از کشورمان را داریم و در صورتی که مورد تجاوز قرار بگیریم برای دفاع از خود منتظر اجازه کسی نخواهیم بود.

سید حسن نصرالله در بخش دیگر سخنان خود گفت: بیانیه پایانی کنفرانس اسلامی در مکه به طور خلاصه به مسئله فلسطین پرداخت و من این پرسش را مطرح می کنم که اگر امروز هر اسرائیلی این بیانیه را بخواند می فهمد اگر به قضیه فلسطین و قدس در شرایط کنونی منطقه پایان دهد جهان اسلامی وجود ندارد که از آن دفاع کند.

وی افزود: فلسطینی ها بدانند اعتماد و امید داشتن به رژیم های عربی و اسلامی در سایه کنفرانس اسلامی مکه یک امید واهی است.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنان خود با اعلام اینکه سالروز ربودن امام موسی صدر نزدیک است ابراز امیدواری کرد که مسئولان لبنانی و لیبیایی به طور جدی پیگیر روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر باشند.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: در روز جهانی قدس تاکید می کنیم که مقاومت تا آزادی اراضی اشغالی و برای دفاع از ملت به قوت خود باقی است و از بین نخواهد رفت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.