حمایت های استانداری از عتبات عالیات حمایت معنوی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

هاشمی با بیان این که همه اشخاص باید در بازسازی عتبات عالیات نقش داشته باشند گفت: این اقدام باید از سوی معتمدین محل از سوی شورای شهر انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سید حسین هاشمی در جمع خبرنگاران در نشست بازسازی عتبات استان تهران و استاندار گفت: بازسازی عتبات یک کار مردم نهاد است و ستادهایی با مسئولیت خود مردم در شورای شهر ، شورایاری ، معتمدین محل انجام شود که این کمک ها به صورت خیرات و نذورات انجام می گردد.

به گفته استاندار تهران حمایت های استانداری از این اقدام ، حمایت معنوی است و امیدواریم اولین صحن به نام حضرت زهرا(س) در زمان معین افتتاح شود.

هاشمی افزود: تشویق و تلقین در فعالیت ها از سوی استانداری و شهرداری بنا بر کمک های مردم باید انجام شود آن هم به این سبب بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری کمک ها باید مردمی باشد آن هم فرق نمی کند چقدر و به چه میزان.

هاشمی در ادامه در خصوص رقم ۳۳ درصدی مالیات که از سوی استانداری به صورت درآمدی برای بودجه دولتی محسوب می گردد گفت: درآمدهای کشور از سه مرجع ، درآمد نفتی، سایر درآمدها و درآمد مالیاتی است.

در آمد نفت مشخص است اما مالیات استان تهران ۵۰ درصد درآمد استان را تامین می کند که از این رقم فقط ۹ درصد آن نصیب تهران می گردد و بنا بر رایزنی های انجام شده در پی این هفته که ۲۰ درصد از این درآمدها را به سازمان خودمان اختصاص دهیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.