حمایت پدرشوهر از عروس خانواده برای جدایی از پسرش!

به گزارش ممتازنیوز، زن جوانی همره با پدرشوهرش در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی از همسرش را به قاضی دادگاه ارائه کرد. این زن جوان که ۳۷ سال سن داشت خطاب به قاضی ادامه داد: یازده سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و این یازده سال برای من مانند صد سال گذشته است، زیرا بسیار اذیت شدم.
وی ادامه داد: شوهرم قبل از ازدواج با من اعتیاد داشت و مانند تمام مردان معتاد توانست این موضوع را از من و خانواده‌ام پنهان کند. همسرم عضو یک خانواده بسیار با فرهنگ و دارای سطح بالایی از تحصیلات است و من قبل از ازدواج حتی فکرش را هم نمی‌کردم که شوهرم حتی سیگار بکشد چه برسد به این که معتاد باشد.
زن جوان با بیان این که اگر از شوهرم جدا شوم ارتباطم را با خانواده‌اش قطع نخواهم کرد، گفت: خانواده همسرم آنقدر در حق من محبت کرده‌اند که هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد. آنها نیز قبل از ازدواج‌مان از اعتیاد شوهرم بی‌خبر بودند و در طول زندگی مشترکمان بارها سعی کردند که با ترک اعتیاد پسرشان، زندگی را به کام من و دخترم شیرین کنند اما افسوس که مدت ترک اعتیاد همسرم همیشه کوتاه بود.
وی خاطرنشان کرد:‌ اخلاق و رفتار شوهرم هیچ شباهتی با دیگر اعضای خانواده‌اش ندارد و گویی اصلا او فرزند این خانواده نیست.
این زن جوان یادآور شد: دیگر نمی‌خواهم با شوهرم زندگی کنم، دختر ۹ ساله‌ام نیز با جدایی من و پدرش موافق است، زیرا رفتارهای پدرش تاثیرات روحی نامناسبی بر او گذاشته است. هم‌چنین هیچ گونه‌ ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم و تنها خواهان جدایی از او هستم.
در ادامه جلسه دادگاه، پدرشوهر این زن جوان که او را در این جلسه همراهی کرده بود، بیان کرد: عروسم یازده سال از بهترین سال‌های عمرش را در کنار پسر من که لیاقت زندگی کردن با او را نداشت سپری کرد. من بارها گفته‌ام که اگر قرار باشد کسی از اعضای خانواده ما جدا شود، آن پسرم است، نه عروس و نوه‌ام.
وی افزود:‌ تا زمانی که زنده باشم دیگر اجازه نمی‌دهم عروس و نوه‌ام سختی بکشند.
در پایان دادگاه نیز به دلیل عدم حضور شوهر زن، قاضی رسیدگی به این پرونده را به وقت دیگری با حضور طرفین پرونده موکول کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.