حمید درخشان: داماش از قضاوت نادرست داوران متضرر شده است / دربی گیلان کسل آور نخواهد بود

۰۹ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص جلسه اش با عابدینی گفت: جلسه خوبی بود در این جلسه عابدینی عملکرد و نتایج تیم در چند هفته قبل را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: عابدینی بر ارزیابی عملکرد تیم اشتباهاتی که داوران در بازیهای ما قبل با حریفان انجام دادند را در یک فیلم ملاحظه کرد و مدیر عامل تیم نسبت به خطاهایی که به نفع ما داوران نگرفتند بسیار ناراحت شد.

درخشان دربارهٔ اولتیماتوم عابدینی به وی گفت: تیم ما مشکل فنی ندارد که عابدینی بخواهد مرا برکنار کند عمده مشکلات تیم مابه قضاوت نادرست داوران مربوط می گردد.

بازیکنان ما موقعیت های گلزنی بسیاری به دست می آورند اما داورها با قضاوت نادرست فرصتهای ما را از بین می برند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما خوب بازی می کند اما قضاوت های نادرست داور بدشانسی ها مانع نتیجه گیری تیم ملی شود.

وی در ادامه بیان داشت: علاوه بر تمام این مسائل بازیکنان ما دچار مشکلات روحی و روانی می باشند که ما در حال برطرف کردن این مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: من به عنوان مربی که نمی توانم برای تیم گل بزنم عابدینی مدیر ورزش است و فوتبال را خوب می فهمد وی تمام سعیش را می کند تا مشکلات تیم را مرتفع کند.

وی دربارهٔ بازی دربی داماش گیلان با ملوان بندر انزلی گفت: امیدوارم مثل بازیهای قبل بدشانسی نیاوریم و مقابل ملوان به برتری دست یابیم. ملوان تیم ریشه داری و برای ما ارزشمند است ما به دنبال کسب سه امتیاز دربی هستیم تا جایگاه همان را در جدول ارتقاء دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مطمئن باشید که بازی دربی ما همانند شهرآورد ۷۶ کسل کننده نخواهد بود. هر دو تیم فوتبال داماش گیلان و ملوان بندر انزلی حاشیه ندارند و به خاطر همین بازی زیبایی به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: ما تمام سعی مان را می کنیم که یک دربی زیبا و جذاب را به نمایش بگذاریم تا هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

وی دربارهٔ شکایت از داوران به کمیته انضباطی گفت: اعتراض ما به داوری فایده ای ندارد، کمیته انضباطی دو جلسه داوران را محروم می کند اما هیچ اتفاقی در بهبود داوری نمی افتد. داوران با قضاوت نادرستشان با سرنوشت تیم ما بازی می کنند و میلیاردها تومان هزینه ای که ما کردیم هدر می دهند.

وی تصریح کرد: ما علاوه بر بدشانسی مهاجمان کم تجربه و جوانی داریم که به راحتی موقعیت های گلزنی را هدر می دهند. همچنین مهاجم خارجی مان هم مصدوم است و نمی توانیم از وی در نوک حمله استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تماشاگران فهیمی داریم که فوتبال را خوب می فهمند امیدوارم در روز بازی دربی با ملوان بندر انزلی فقط تیم محبوبشان را تشویق کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.