حنیف عمران‌زاده یک تنه ملوان را حذف کرد / پیروزی تراکتور و مس مقابل حریفان دسته اولی

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – استقلال با دو گل حنیف عمران‌زاده ملوان را در جام حذفی شکست داد.

به گزارش ممتاز؛ استقلال تهران در ادامه مسابقات جام حذفی توانست ملوان را با دو گل شکست دهد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که میزبان این مسابقه بودند بسیار زود توسط حنیف عمران‌زاده به گل رسیدند. گل زودهنگام مدافع سرزن استقلالی‌ها سبب شد تا آبی‌پوشان تهرانی با خیال راحت‌تری کار را دنبال کنند. همچنین اخراج جلال رافخایی در دقیقه ۳۶ کار استقلالی‌ها را راحت‌تر کرد.
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم استقلالی‌ها در دقیقه ۶۷ توسط حنیف عمران‌زاده به گل دوم رسیدند تا این مدافع ستاره مسابقه لقب بگیرد. استقلال با این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
امروز همچنین نفت مسجد سلیمان میزبان تراکتورسازی بود. تراکتوری‌ها که در نیمه اول نتوانستند به حریف گل بزنند، در نیمه دوم با انگیزه بیشتری وارد زمین شدند تا حریف خود را شکست دهند. فرشید طالبی و کریم انصاری‌فرد در دقایق ۵۳ و ۵۵ دو گل برای تراکتورسازی زدند تا سبب صعود تیمشان به مرحله بعدی جام حذفی شوند.
در دیگر مسابقه امروز مس کرمان میزبان نفت امیدیه بود. مس این دیدار را با نتیجه دو بر یک برد. مصطفی شجاعی در دقایق ۱۶ و ۵۳ برای مس گل زد. تک گل نفت امیدیه هم توسط مرتضی مولاییان به ثمر رسید.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.