خادمان سینمای دفاع مقدس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند

در اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت از رضا ایرانمنش، سیداحمد میرعلایی، حسن نجاریان و مرحوم سیدابوالقاسم حسینی به عنوان خادمان سینمای دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سینمای ایران به کرمان، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و در بخش تکریم خادمان سینمای دفاع مقدس ابوالقاسم طالبی، داوود رشیدی، جواد جباری و محمد خزاعی با روی سن آمدن خود از سیداحمد میر علایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون، حسن نجاریان و مرحوم سیدابوالقاسم حسینی تهیه‌کننده را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

رضا ایرانمنش پس از دریافت هدیه خود گفت: ما در این سال‌ها شاهد بودیم نگاه طنز به دفاع مقدس در فیلم‌ها طوری بوده که یک و دو و سه‌ها ساخته شده بطوری که بسیاری از ارزش‌ها زیر پا گذاشته شده ولی امیدوارم امسال افرادی که دفاع مقدس را از نزدیک لمس کرده‌اند در سینمای ایران شکوفا شوند.

در ادامه حسن نجاریان با اشاره به ساخت فیلم موهن به پیامبر اعظم(ص) گفت: لازم می دانم به این فیلم ساز اسرائیلی این نکته را بگویم که این اقدامات عاقبت خوبی ندارد و با دم شیر بازی نکند.

همچنین در پایان این بخش سیدحامد حسینی برادر مرحوم سیدابوالقاسم حسینی روی سن آمد و هدیه جشنواره را بجای برادر مرحوم خود دریافت کرد.

انتهای پیام/ ب. ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۲۵۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.