خانه عنکبوتی صهیونیسم هر روز سست تر از قبل می شود

آیت الله سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: یکی از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس بوده است.

وی ادامه داد:‌ مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان با پیروی از امام خمینی(ره) در این روز انزجار خود را از اشغالگری صهیونیست ها نشان داده و از ملت مظلوم اسرائیل حمایت می کنند.
 

استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین شاخصه های نظام است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب زمانی که سکان انقلاب را بر عهده گرفت استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های نظام قلمداد کرد.

 

وی ادامه داد: بنابراین همه ساله روزه داران مسلمان در ایران و سایر نقاط جهان به این وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کرده و در مقابل اسرائیل می ایستند.
 

 

مسلمانان با حضور در راهپیمایی بحران غرب را بیش از پیش نشان دهند

آیت الله واعظ موسوی بیان کرد:‌ با توجه به وضعیتی که در منطقه و جهان اسلام به وجود آمده است وظیفه ما ایرانیان برای شرکت در راهپیمایی سنگین تر شده است چرا که خانه عنکبوتی صهیونیسم هر روز سست تر از روز قبل می شود.
 

وی گفت: با توجه به وقوع بیداری اسلامی در منطقه امیدواریم ملت های مسلمان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی مشت محکمی بر سینه استکبار بزنند و با نشان دادن انسجام و وحدت خود بتوانند بحران موجود در جامعه غرب و استکبار را بیش از پیش نشان دهند.
 

با انسجام ملت های مسلمان، استکبار رو به زوال رفته است

 

استاد حوزه علمیه بیان کرد: به لطف الهی و با بیداری و انسجام به وجود آمده در میان ملت های مسلمان که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند، استکبار رو به زوال رفته و روز به روز با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنند.
 

وی گفت: امروز به بن بست رسیدن آمریکا و اسرائیل به خصوص در سوریه نشاندهنده زمین گیر شدن ظالمان و در راس آن آمریکای جنایتکار و غده سرطانی اسرائیل است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.