خانواده بزرگ بانک ملی پیاده روی نمودند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

بینا- به منظور افزایش نشاط و شادابی کارکنان، همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان بانک ملی ایران در ارتفاعات شهران تهران برگزار شد.
به گزارش تفسیری بینا، در این مراسم که به ابتکار اداره کل رفاه و درمان برگزار شد، جمعی از کارکنان بانک ملی ایران به همراه خانواده های خود پس از طی مسافتی در کنار مقبره الشهدای گمنام شهران گرد هم آمدند و یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را گرامی داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیبی دبیر امور روحانیون بانک در مراسم مذکور با ذکر روایتی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه « دو نعمت است که قدر و ارزششان مجهول است» افزود: این دو نعمت یکی سلامتی و دیگری امنیت است و تا زمانی که از این دو نعمت محروم نشویم پی به ارزش واقعی آن ها نمی بریم.
در ادامه افشار معاون اداره کل روابط عمومی با عنوان اینکه ورزش بخشی از میراث فرهنگی کشور ما می باشد و پیشینه تاریخی و غنی دارد،‌ افزود: ایرانیان سرافراز و به طور خاص خانواده بزرگ بانک ملی ایران جایگاهی والا برای ورزش و توانمند کردن جسم قائل می باشند و انسان ضعیف را مستعد شکست می دانند.
وی اظهار داشت: ورزیدگی جسم از نگاه مردم متدین ایران جایگاه رفیعی دارد و زمانی می توان به این جایگاه تکیه کرد که ورزشکار از عقل و خرد نیز بهره مند باشد.
در بخشی از این مراسم شاد و مفرح، مسابقات فرهنگی نیز میان همکاران برگزار شد که به سه نفر از برندگان سه دستگاه دوچرخه و به تعدادی دیگر از همکاران، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.