خداحافظی لودویک ژولی از مستطیل سبز

۰۲خردادماه،

هافبک سابق بارسلونا یکشنبه برای همیشه کفش‌های خود را آویزان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لودویک ژولی، هافبک سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و بارسلونا اعلام کرد که یکشنبه برای آخرین بار با تیمش لوریان به میدان خواهد رفت و برای همیشه کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد.

لوریان در آخرین بازی خود در فصل جاری لیگ فرانسه یکشنبه هفته‌ آینده به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود. ژولی سابقه حضور در پاری سن ژرمن را هم دارد.

ژولی ۳۶ ساله فوتبال حرفه‌ای خود را ۱۸ سال پیش با لیون آغاز کرد. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های موناکو، بارسلونا ، رم و پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد.

او ۱۷ بار با تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان رفت و موفق شد با این تیم در سال ۲۰۰۳ قهرمان جام کنفدراسیونها شود.

ژولی در فصل ۲۰۰۴ – ۲۰۰۳ موفق شد با موناکو به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، اما تیمش در دیدار برابر پورتو که ژوزه مورینیو را بر روی نیمکت خود می دید سه بر صفر بازی را واگذار کرد. او توانست با بارسلونا دو بار قهرمان لیگا و یک بار قهرمان سوپر جام اسپانیا شود. ژولی در سال ۲۰۰۸ بارسلونا را ترک کرد و به رم پیوست. او در آنجا هم موفق ظاهر شد و با این تیم ایتالیایی قهرمان جام حذفی و سوپر جام شد. او در سال ۲۰۰۷ به پاری سن ژرمن برگشت و موفق شد با این تیم قهرمانی در جام حذفی فرانسه را در سال ۲۰۱۰ تجربه کند.

ژولی ۷۱۴ بار با پیراهن تیم‌های مختلف به میدان رفته و ۱۵۳ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.