خدمات رسانی در سطح محلات منطقه ۴ افزایش می یابد

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور شهری منطقه ۴ گفت:در این طرح تأمین و بازپیرایی و نگهداشت فضای سبز شهری و بوستان ها تأمین روشنایی بوستان هاو رسیدگی ویژه به نمازخانه بوستان ها در اولویت قرار دارد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطالب از افزایش ظرفیت چند برابری خدمات رسانی در سطح محلات خبر داد و گفت: در این طرح که با محوریت فعالیت های حوزه خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی و بازیافت انجام می گردد، نازیبایی های بصری و مشکلات موجود در محلات در طول ماه مبارک رمضان رفع می گردد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ بازپیرایی و نگهداشت فضای سبز شهری و بوستان ها و تأمین روشنایی و محیط زیست بوستان ها رفع عیب و نقص وسایل بازی کودکان و ست های ورزشی را از جمله اقدامات قابل اهمیت در این طرح عنوان کرد و ادامه داد: رسیدگی ویژه به نمازخانه بوستان ها، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی، شستشوی و نظافت پل های مکانیزه و غیر مکانیزه و رفع معایب مخازن مکانیزه و زیر مخزنی زباله از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرا می گردد.

وی همچنین از مواردی چون سد معبر صنفی و بساط گستران در تابستان جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت نظافت و بهداشت اسکان های کارگری، لایروبی و پاکسازی انهار و شستشوی المان های ترافیکی و مبلمان شهری از دیگر اقدامات پیش بینی شده در تابستان امسال است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.