خدمت iبه مردم در سایه تعامل و حسن ظن قوا محقق می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: قوای سه گانه در جهتی توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند حسن ظن، تعامل و همکاری با یکدیگرند و در سایه این همراهی، عملکرد آنها از نظر کمی و کیفی رشد خواهد داشت.

به گزارش تفسیری ایسنا، حجت‌الاسلام علی توکلی تصریح نمود: قوای سه گانه در کشور هر کدام شرح وظایفی دارند و آشنایی کامل قوا و نمایندگان آنها با این وظایف در استانها و شهرستانها خدمات‌رسانی iبه مردم را تسریع می‌کند.

وی افزود: ارتباط خوب قوا در حد کلان کشور از عوامل سازنده و اثربخش در کشور است که سود اصلی آن نصیب مردم خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود: نمایندگان سه قوه در استانها و شهرستانها تابع یکدیگر نمی باشند ولی نیازمند یکدیگرند و نباید در کار یکدیگر دخالت نمایند.

توکلی اظهار نمود: تعیین فرماندار، بخشدار و رییس دادگستری از وظایف نمایندگان قوا در استانهاست و دیگران نمی‌توانند در این انتخاب نظر خود را سهیم بدانند.

وی خاطرنشان نمود: باید iبه دور از جنجال‌های رسانه‌ای، اختلاف سلایق را iبه حداقل رساند.

رییس شورای قضایی استان کرمان تعامل و همکاری نمایندگان قوا در این استان را خوب ارزیابی نمود و گفت: پیشرفت، امنیت و گره‌گشایی از کار مردم مرهون همین تعامل و همکاری نمایندگان قوا در استان است.

توکلی استیضاح را حق نمایندگان دانست و اظهار نمود: نباید از استیضاح iبه عنوان اهرم فشار و امتیازگیری iبهره گرفت.

وی خاطرنشان نمود: نمایندگان باید شرایط فعلی کشور را لحاظ و با در نظر گرفتن اوضاع و احوال فعلی تصمیم خود را در مورد استیضاح یا عدم آن اخذ نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.