خطیبی: با پیام صادقیان مذاکره خواهیم کرد

۰۸خردادماه،

سرمربی جوان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت که می‌خواهد در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد و با پیام صادقیان نیز مذاکره خواهد کرد.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بازیکنان جذب شده این تیم و همچنین گزینه‌های گسترش بیان کرد: بازیکنان جذب شده ما رسول پیرزاده، داود نوشی‌صوفیانی، حمیدرضا سلیمانی و میثم پهلوان می باشند و با بازیکنان دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

وی دربارهٔ برنامه این تیم در سال آینده اظهار داشت: تلاش داریم در سال اول رتبه خوب و تک رقمی را کسب کنیم و در سال بعدی نیز به مقام‌های خوبی دست یابیم.

خطیبی دربارهٔ مذاکرات این باشگاه با پیام صادقیان، بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: از سال‌های قبل با پیام صادقیان ارتباط دارم و پیگیر وضعیتش نیز هستم ولی چون نمی‌خواهیم تمرکزش را در بازی پلی‌اف از دست بدهد، بنابراین از وی خواسته‌ایم تا بعد از بازی پلی‌آف مذاکره کنیم.

او دربارهٔ که آیا در سال پیش‌رو نیز همانند فصل قبل لیگ دسته اول به عنوان بازیکن یا مربی خواهد بود یا خیر، گفت: سعی خواهیم کرد تا بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و بازی کردن یا بازی نکردن من هم بستگی به آمادگی بدنی‌ام دارد. سعی می‌کنیم در لیگ برتر نتایج خوبی را در اولین سال حضورمان کسب کنیم. از هوادارانمان نیز می‌خواهم حمایت بسیار خوبی داشته باشند تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.