خواننده زنی که پسر ها را مبتلا iبه ایدز میکرد + تصاویر

دوشنبه ۱۵آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عکس

خواننده جوان و مشهور آلمانی این روزها درگیر یک پرونده جنجالی شده است.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از انتخاب ؛ “نادژا بنایسا” در ۱۷ سالگی باردار می گردد و در آن وقت متوجه می گردد که iبه ایدز مبتلا شده است! او مدت ها با یک فوتبالیست سنگالی در ارتباط بود تا اینکه در بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ با افراد دیگری نیز ارتباط پیدا می نماید.

در همهی این سال ها او با همه مردانی که با او دوست می شدند رابطه جنسی برقرار می نماید بدون اینکه از بیماری خود iبه آنها چیزی بگوید و همین کار او سبب می گردد که تعدادی از این مردان iبه ایدز آلوده شوند!

حالا دادگاه او را iبه جرم ارتباط جنسی با افراد مختلف بدون آگاه نمودن آنها از بیماری خود محاکمه می نماید،”نادژا” در دادگاه اعلام نمود که قبول دارد دوست پسرهایش را از این موضوع مطلع نکرده است اما هیچ کدام از آنها را مبتلا iبه ایدز نکرده است و این موضوع را قبول ندارد.

اگر دادگاه او را مجرم بداند بین ۶ ماه تا ۱۰ سال iبه زندان محکوم خواهد شد!

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: دختر, زنان زیبا, عکس دختر, مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۶۰۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۱۵ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, ارتباط جنسی, ایدز, بیماری ایدز, خواننده جوان, خواننده زن, دختر, دختر های جذاب, زنان زیبا, عکس دختر, نادژا بنایسا, نادژا بنایسا عکس, ناژا بینایسا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.