خودروی چوبی در ویتنام +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

خودرو وسیله ای برای حمل و نقل است و نیازی نمی باش تا بسیار تجملی باشد اما عده ای iبه خودروهای تجملی علاقه دارند و عده ای دیگر تنها خودروهای عجیب را می پسندند.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، خودروهای شگفت انگیز و عجیب در دنیا بسیار نمی باشند و این عجیب بودن بیشتر از iبه خاطر طراحی و یا نوع ماده استفاده شده در ساخت آن ها است. برای مثال خودرویی ساخته شده از چوب بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

خودروهای چوبی پیشا ساخته شده اند اما iبه تازگی کار ساخت خودرویی چوبی در ویتنام iبه پایان رسیده است که تقریبا با باقی آن ها تفاوت دارد. این خودرو iبه طورکامل از چوب های بسیار عالی و مرغوب ساخته شده است.

طراح و سازنده اصلی این خودرو ” Le Nguyen Khang” می گوید: “ایده اصلی ساخت این خودرو وقتی iبه ذهن من رسید که یک دوست انگلیسی iبه شوخی iبه من گفت تا برایش یک خودروی چوبی درست کنم”.

او این طرح و ایده را iبه کمک تعدادی از دوستانش و همچنین با توجه iبه اینکه در حرفه چوب نیز کار میکرد در ذهنش پرورش داد و توانست بعد از دوسال و در سال ۲۰۱۱ تقریبا ساخت آن را همه کند. پس از آن iبه مدت ۱۶ ماه بر روی قسمت های جزئی کار نمودند تا ماه پیش که iبه طور کامل کار ساخت این خودرو همه شد.

او iبه خبرنگاران گفت این خودرو iبه غیر از موتور و چرخ ها از چوب هایی مانند بلوط و گردو ساخته شده و وزن آن تقریبا iبه ۱٫۵ تن رسیده است و تنها موتور بی ام دبلیو قادر iبه تکان دادن این بدنه بسیار سنگین است. این خودرو می تواند تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش برود.

سازنده این خودرو که قصد فروش آن را نیز ندارد می گوید این خودرو بسیار با ارزش است و تقریبا می توان قیمت آن را ۲۴ هزار دلار برآورد نمود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.