خود آموز جاسوسی با خودنویس

سایت خودنویس در اقدامی به آموزش جاسوسی و آشوب پرداخته و نرم افزاری را معرفی کرده که در اغتشاشات برای برهم زدن فضای اینترنت بسیار کاربرد دارد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سایت خودنویس که بعنوان یکی از سایت های مخالف جمهوری اسلامی روزانه مطالب زیادی را منتشر می کند و ایام فتنه۸۸ نیز یکی از سایت های سرمست از آشوب های خیابانی بود، در تازه ترین مطلب خود، اقدام به معرفی ابزاری جاسوسی از آشوب های خیابانی و مخابره و ارسال آن بر روی فضای مجازی کرده است.

خود نویس که در معرفی ابزاری های جاسوسی سابقه ای طولانی دارد، این بار نیز نرم افزاری را معرفی می کند که در درگیری های خیابانی مورد استفاده قرار می گیرد. خودنویس در توضیح این نرم افزار می نویسد: «  اپلیکیشنی که این امکان را به کاربران می‌دهد تا ویدوئوهای خود را به صورت زنده و مستقیم از طریق گوشی‌های موبایل خود مخابره کنند. این اپلیکیشن پیش از این در میان معترضان مصری که تظاهرات آنها منجر به سرنگونی رژیم حسنی مبارک شد بسیار محبوب بود.»

خودنویس همچنین ادامه می دهد: « چه چیزی این نرم افزار  را از سرویس‌‌های اشتراک ویدئویی همچون یوتیوب، ویمئو و دیلی موشن جدا می‌کند؟ محتویات آن به سادگی و سرعت می‌توانند به صورت زنده با بینندگان به اشتراک‌گذاشته شوند.این بدان معنا است که به جای اینکه یک شهروند خبرنگار، تصاویری را ضبط کند و به خانه رفته و آنها را در وب‌سایتی قرار دهد، وی امکان این را دارد که آنچه در پیش چشمانش در حال اتفاق است را با سرتاسر دنیا به صورت لحظه‌ای شریک شود.»

خودنویس که مدتی است سعی دارد در کنار خبرهای سیاسی و ضد ایرانی خود، اخبار علم و فناوری را منتشر کند، این حربه را ابزاری برای انتشار  و معرفی نرم افزارهای جاسوسی خود قرار داده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.