دانشگاه اردستان مقام دوم اجرای طرح پژوهش قرآنی را کسب کرد

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه چهار کشور گفت: دانشگاه آزاد اردستان در بین دانشگاه‌های آزاد منطقه چهار کشور مقام دوم طرح پژوهش قرآنی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اردستان، حجت الاسلام و المسلمین احمد خیراللهی در مراسم توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان، با بیان اینکه علم و ایمان دو بال انسان برای رسیدن به موفقیت و کمال است، اظهار کرد: اگر می‌بینیم افرادی علم کافی را دارند، اما به موفقیت نمی‌رسند به‌خاطر این است که ایمان مناسب را ندارند.

وی هدایت، حمایت و نظارت بر برنامه‌های فرهنگی را از وظایف دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، پژوهشی و برگزاری اردوهای زیارتی از برنامه‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها است.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار کشور به برگزاری طرح پژوهش قرآنی در ۲۵ واحد دانشگاهی آزاد منطقه چهار اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردستان در این زمینه موفق به کسب مقام دوم پژوهش قرآنی در منطقه چهار کشور شده است.

خیراللهی با بیان اینکه سال گذشته زوج های دانشجو به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، تصریح کرد: همچنین به‌صورت قرعه کشی حدود ۱۵۰نفر از دانشجویان و اساتید منطقه چهار دانشگاه آزاد به عمره دانشجویی اعزام شدند.

وی از جمله برنامه‌های سال جاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه چهار کشور را اجرای طرح نهضت تفسیر قرآن در راستای تقویت بنیان‌های دینی دانشجویان اعلام کرد و ادامه داد: در کنار اجرای این طرح و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در راستای تقویت بنیان‌های سیاسی دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه آزاد اردستان با ۲۱۰۰ دانشجو در ۱۰رشته فعال کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.