دانشگاه تهران‌ کتاب‌باران شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

صبح امروز با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی ارشاد؛‌

مراسم اهدای نمادین کتاب در دانشگاه تهران صبح امروز با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی iبه مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی آغاز شد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران iبه نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره هفته کتاب؛ مراسم اهدای کتاب صبح امروز هم‌زمان با پنجمین روز از هفته کتاب و در روز کتاب و کتاب‌خوانی iبه صورت نمادین در سراسر کشور برگزار شد. بر همین اساس سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دانشگاه تهران iبه همراه فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران و سید احسان قاضی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اقدام iبه اهدای کتاب کرد.
وی در این مراسم،‌ اظهار کرد:‌ اهدای کتاب iبه صورت نمادین در بیش از ۱۵۰ نقطه تهران و در سراسر کشور،‌ انجام می‌شود و ما امیدواریم ضمن این طرح،‌ سنت اهدای کتاب را احیا کنیم و iبه جایی برسیم که کتاب نیاز اساسی زندگی ما باشد و مردم با کتاب انس بگیرند.
اسماعیلی با بیان این که مردم ایران از بسیاری کشورهای دیگر،‌ با مطالعه و کتاب‌خوانی آشنایی بیشتری دارند،‌ گفت: ما امیدوار هستیم اشخاصی که کتاب را در این روز هدیه می‌گیرند پس از مطالعه آن را iبه دیگران هدیه دهند.
همچنین؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران، از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این طرح در سطح کشور تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.