داوران جشنواره چهل‌وسوم فیلم رشد معرفی شدند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در سینما فلسطین؛

هیات داوران چهل‌و‌سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در حالی‌که کمتر از دو روز دیگر با برگزاری مراسم افتتاحیه آغار بکار می‌کند، از سوی برگزارکنندگان این حشنواره معرفی شدند.

به گزارش هنرآنلاین؛ کیانوش عیاری، علیرضا عصاره، انسیه شاه‌حسینی و فرهاد توحیدی در بخش فیلم‌های داستانی بلند، بهمن حبشی، ابراهیم سعیدی، وحید گلستان در بخش داستانی فیلم‌های کوتاه و معلمان فیلمساز، محمود امانی تهرانی، محمدرضا اصلانی در بخش مستند، عبدالله علی‌مراد، امیرمحمد دهستانی در بخش پویانمایی و زانیار طهماسبی، مسعود طایری، رضوان رجبی در بخش دانش‌آموزی آثار راهیافته به مرحله داوری چهل‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را ارزیابی می‌کنند.

همچنین لورنت گرانیچر از بلژیک در بخش داستانی بلند، کلودیو پازینزا از سوئیس در بخش مستند، دوروتا پاکیارلی از آلمان در بخش داستانی کوتاه، “مت لس” از کشور استونی در بخش انیمیشن و سعید نجمی از اردن در بخش داستانی کوتاه، در کنار داورای ایرانی، به داوری آثار راهیافته به مرحله نهایی جشنواره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، چهل‌و‌سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، به عنوان با سابقه‌ترین جشنواره سینمایی کشور، روز جمعه ۳ آبان ماه، ساعت۱۸، با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره، قرار است نکوداشتی برای ناصر ممدوح، پیشکسوت دوبله برگزار شود. همچنین از معلم فداکار اهل گیلان‌غرب که برای حفظ جان دانش‌آموز خود فداکاری کرده بود، نیز تجلیل می‌شود.

چهل‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ار روز ۳ تا ۱۰ آبان ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.