داور بازی ناتمام تیم فوتبال جوانان ایران و سپاهان اصفهان لیدر بود

به گزارش ایرنا، این بازی که روز دوشنبه در شهر اصفهان تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم فوتبال جوانان ایران در جریان بود، به دلیل درگیری تماشاگران با کادر فنی تیم جوانان نیمه تمام ماند.

‘حسین مرادی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:

هر چند باشگاه سپاهان اصفهان که تیم فوتبال جوانان کشورمان را برای برگزاری اردوی تدارکاتی به شهر اصفهان دعوت کرد، امکانات خوبی مهیا کرده بود اما شرایط برگزاری دیدار با این تیم اصلا مناسب نبود.

وی ادامه داد: داور این مسابقه، اضافه وزن زیادی داشت و عامل اصلی ایجاد درگیری و ناتمام ماندن بازی نیز او بود!

وی اضافه کرد: پس از اینکه تیم جوانان ایران در دقیقه ۵۰ با نتیجه ۴ بر صفر از تیم سپاهان اصفهان پیش افتاد، داور مسابقه با سوت های بی جهت و نشان دادن کارت زرد به اکثر بازیکنان تیم جوانان، تمرکز بازیکنان را بر هم زد.

مدیر اجرایی تیم جوانان ایران اظهار داشت: داور در دقیقه ۸۰، ‘سردار آزمون’ بازیکن مطرح تیم جوانان را اخراج کرد که این موضوع اعتراض ‘اکبر محمدی’ سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران را به دنبال داشت.

مرادی افزود: پس از این اعتراض، داور با توهین به سرمربی تیم جوانان از او خواست به بیرون از زمین برود که این موضوع باعث تحریک تماشاگران اصفهانی و توهین آنان به محمدی و دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران شد.

وی ادامه داد: ادامه دار بودن این توهین ها، سبب قطع بازی و درگیری ‘داوود فنایی’ مربی دروازبان های تیم فوتبال جوانان با برخی تماشاگر نماها شد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال جوانان ایران با قدردانی از ‘محرم نویدکیا’ کاپیتان با اخلاق تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: نویدکیا تنها بازیکن تیم سپاهان اصفهان بود که کمک زیادی به خاتمه دادن این درگیری ها و خروج اعضای تیم فوتبال جوانان کشورمان از ورزشگاه کرد.

مرادی افزود: تعدادی از بازیکنان تیم جوانان کشورمان که تا پیش از این دیدار ‘محمدرضا خلعتبری’ را الگوی خود قرار داده بودند، پس از رفتارهای این بازیکن در زمین بازی، از الگو قرار دادن این بازیکن منصرف شدند.

وی تصریح کرد: بدون شک اگر نیروهای یگان وی‍ژه انتظامی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حضور نداشتند، اتفاقات ناگوارتری رخ می داد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال جوانان ایران افزود: به طور حتم اتفاقات بازی روز دوشنبه را از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: قرار بود تیم فوتبال جوانان کشورمان، اردوی

تدارکاتی خود را تا ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه) در شهر اصفهان ادامه دهد اما اتفاقات روز گذشته سبب شد تا این تیم امروز، شهر اصفهان را ترک کند.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۴۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.