دبیر جشنواره ملی عکس ایران از استقبال عکاسان قدردانی کرد

۳۰ آبان ،

در حالی که مهلت ثبت نام در دومین جشنواره ملی عکس ایران با موضوع طبیعت بسیارزیبای ایران به اتمام رسید، ۷۳۳ عکاس با ۳۶۷۷ قطعه عکس از بسیارزیبایی‌های ایران از جشنواره استقبال کردند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره ملی عکس ایران با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته که اولین دوره جشنواره را برگزار کردیم شاهد دریافت ۳۳۹۶ عکس از ۶۸۲ عکاس بودیم و در این دوره از جشنواره دریافت ۳۶۷۷ عکس از ۷۳۳ عکاس با یک رشد ده درصدی سبب مباهات انجمن سینمای جوانان ایران است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه گفت: به خاطر این استقبال و حمایت از عکاسان کشورمان این دوره نیز عکس‌هایی که توسط هیأت انتخاب و داوری جهت شرکت در جشنواره برگزیده شوند در ابعاد ۷۰*۱۰۰ و به شکلی ویژه چاپ خواهد شد و کتاب فاخر نمایشگاه نیز در ابعاد بزرگ منتشر و توزیع می‌شود.

میرزاخانی در ادامه افزود: با توجه به صحبت‌هایی که جامعه عکاسی کشورمان به بهانه جشنواره ملی عکس ایران در هفته‌های اخیر با ستاد خبری جشنواره داشته‌اند و به منظور حمایت از عکاسان و برگزاری برنامه‌ای درخور، همراه با بار آموزشی در حال برنامه‌ریزی برگزاری کارگاه‌های عکاسی و نشست‌های تخصصی با حضور عکاسان به نام طبیعت در کنار جشنواره هستیم و این وعده را به عکاسان می‌دهیم که عکس‌های ارائه شده به نمایشگاه تنها برای ۱۴ روز در یک مکان عرضه نشود و در گالری‌های دیگر تهران و سپس در ۳۰ استان کشور در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گیرد همچنین در زمینه عرضه فرهنگی آثار نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی عکس ایران در پایان گفت: روز یکشنبه ۲۴ دی ماه همزمان با روز اول ماه ربیع الاول مراسم افتتاح و معرفی برگزیدگان جشنواره انجام می‌شود و طبیعت بسیارزیبای ایران برای ۱۴ روز در گالری خیال شرقی موسسه فرهنگی و هنری صبا به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.