دختر ۱۶ ساله داعشی نمرده است

روز دوشنبه ۱۵ سپتامبر خبرگزاری زالسبورگ اعلام کرد “سلنا” (نام مستعار) دانش‌آموز ۱۶ ساله بوسنیایی- اتریشی که ۱۰ آوریل امسال به صورت داوطلبانه به همراه یکی از هم‌کلاسی‌هایش از شهر وین عازم سوریه شده و به داعش پیوسته بود، به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. البته این دختر نوجوان همان است که پس از عزیمت به سوریه، پلیس بین‌الملل “اینترپل” نام و مشخصات حقیقی‌اش را استخراج کرده و وی را جزو لیست افراد تحت تعقیب قرار داد.

اما این اقدامات بی‌فایده بود و سلنا و دوستش که در سوریه لقب “ملکه زیبایی داعش” را از آن خود کرده بودند، برای کمک به تروریست‌ها به عنوان “جهادگر نکاح” فعالیت داشتند. در پی خبر مرگ مشکوک سلنا، این زن داعشی روز سه شنبه ۱۶ سپتامبر تصویری از خود منتشر کرد و با تکذیب خبر مرگ خود گفت: من زنده‌ام و حامله هستم!

دختر داعش دختر 16 ساله داعشی نمرده است

در همین حال، خبرگزاری آلمانی بیلد در گزارشی، اعترافات یکی از اعضای ترک‌تبار جداشده از داعش را منتشر کرد. وی با نام مستعار “کن” (Can) نحوه عضوگیری تروریست‌ها را این طور توصیف می‌کند: سرکردگان داعش به هر ترتیبی که هست، خود را به محله‌های فقیرنشین آنکارا و دیگر شهرهای ترکیه می‌رسانند و طعمه‌های خود را در این مناطق شکار می‌کنند. معمولاً مردان جوانی که هیچ امیدی به آینده خود ندارند بهترین طعمه برای عضویت در داعش هستند. روز به روز مردان بیشتری از ترکیه به شبه‌نظامیان عازم سوریه یا عراق می‌پیوندند و ترکیه بیشترین سهم را در جذب اتباع خارجی داعش دارد.

“کن” پس از تنها سه ماه حضور در داعش، از مستقرگاهشان فرار کرد و به خانه برگشت. او در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از جنایات باورنکردنی‌ای گفت که در این مدت به نام تروریست‌ها مرتکب شده است. بیلد در این گزارش اعلام کرد “کن” آشکارا از انتقام داعشی‌ها می‌ترسد و به همین دلیل نه نام واقعی‌اش را می‌گوید و نه اجازه عکس‌برداری از خودش را به ما می‌دهد.

“کن” اعترافات خود را این گونه آغاز کرد: من و ده نفر از دوستانم به همراه عده‌ای سیاهپوش راهی مقرّ داعش در الرقه سوریه شدیم، ۱۵ روز تحت آموزش‌های نظامی و تمرینات بدنی قرار گرفتیم و بلافاصله به واحدهای جنگی ملحق شدیم. وقتی می‌جنگیم انگار در خلسه هستیم، فقط باید فریاد “الله اکبر” سر بدهیم و به دشمنان بتازیم. کسی حق ندارد با دیدن خون و روده‌های بیرون‌زده، کنترل خود را از دست بدهد. کن ادامه داد: من شخصاً دو مرد را کشته و در یک مراسم عمومی اعدام شرکت داشتم، ولی تازه زمانی به عنوان “جنگجوی ارزشمند داعش” به رسمیت شناخته شدم که مرد زخمی‌ای را که هنوز زنده بود، زیر خاک دفن کردم.

وی روند پشیمانی و بازگشت خود را درست بعد از دریافت این لقب دانست و افزود: داعش وحشی است. آنان قرآن را طبق منافع خود تفسیر می‌کنند ولی خداوند هیچگاه مسلمان را به کشتن مسلمان دعوت نکرده است. بسیاری از هم‌رزمان من فقط با وعده‌های اقتصادی انگیزه پیدا می‌کردند. به ما گفته می‌شد: روزی ۱۵۰ دلار درآمد خواهی داشت. با این وعده وسوسه‌انگیز، دیگر می‌شد هرکاری را قبول کرد.

منبع : http://www.baharnews.ir/vdchkinm.23nmidftt2.html

لطفا این مطلب رو به اشتراک بذارید !
اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در کلوب دات کام اشتراک گذاری در دنبالر اشتراک گذاری در google اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو مسنجر

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

دانلود فیلم و سریال,اس ام اس, مدل » اخبار جالب
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. amin:

    این دیگه اخر تن فروشیه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.