درباره اظهارات نجاری صحبتی ندارم

۱۶اردیبهشت،

رئیس فدراسیون جودو در خصوص صحبت های نجاری، مدرس فنون خاک با یکی از خبرگزاری ها اظهار داشت: من اظهارات نجاری را هنوز نخوانده ام و از آن اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،‌ یعقوب نجاری با حکم یک ساله به عنوان مدرس خاک جودو کاران انتخاب شد. وی که مشکل اصلی جودوکاران را در امتیاز گیری، ضعف در فنون خاک می دانست در فدارسیون های مختلف جودو به دنبال این بود که موافقت رؤسا برای در کنار ملی پوشان بودن و آموزش فنون خاک را جلب کند اما این اتفاق نیفتاد و تنها فردی که از پیشنهاد وی استقبال کرد محمدعلی رستگار، رئیس کنونی فدراسیون جودو بود.

نجاری پس از گرفتن حکم در اردوهای تیم ملی و در کنار جودوکاران به آموزش فنون نوازی پرداخت اما وی اعتقاد دارد که مربیان تیم ملی برخورد مناسبی با این مدرس کشورمان ندارند.

نجاری ابلاغ حکم مدرس نوازی بودن را به نوعی باج دادن فدراسیون جودو به وی می داند و بر این اعتقاد است که اگر وی را کنار تیم ملی گذاشته اند فقط به این سبب است که علیه فدراسیون مصاحبه های منفی نکند.

نجاری در مصاحبه با یک از خبرگزاری ها ادعا کرده است که از مسئولان فدراسیون جودو درخواست دان ۷ کرده و درحالی هنوز این دان را نگرفته که ۲۰ نفر از پیشکسوتان در مدتی که وی درخواست داده دان ۷ را از طرف فدارسیون دریافت کرده اند.

برای پیگیری این موضوع خبرنگار ما مصاحبه ای را با رستگار، رئیس فدارسیون جودو انجام داد و وی در این باره پاسخ داد: من اظهارات نجاری را هنوز نخوانده ام و به طور دقیق از آنها اطلاع ندارم اما ترجیح می دهم در این باره سخنی نگویم.

رستگار خاطرنشان کرد: اعضای فدراسیون جودو اکنون برسر فعالیت های خود می باشند،‌ جودوکاران ملی پوش در اردوها مشغول تمرین می باشند و خود را برای حضور در تورنمنت های مختلف که پیش روی آنها است آماده می کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.