درخواست حزب لیونی برای حذف کاندیدای خواهان انفجار قبه‌الصخره از انتخابات پارلمانی

۳۰م دیماه ،

aljazera-5.jpeg

بعد از اینکه یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی انفجار قبه الصخره در مسجدالاقصی را خواستار شد، حزب تزیپی لیونی حذف این نامزد را از انتخابات پارلمانی خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی النشره، بعد از اینکه جرمی جیمبل، از اعضای حزب راست‌گرا و رادیکال “خانه یهودی” از انفجار قبه الصخره در مسجدالاقصی برای ساخت معبدی یهودی سخن گفت، حزب “جنبش” به ریاست تزیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی درخواستی به الیاکیم روبینشتاین، رئیس کمیته مرکزی انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ارائه داد و خواهان حذف نام جیمبل از این انتخابات شد.

یوئیل حسون، از نمایدگان حزب “جنبش” اظهار کرد که سخنان جیمبل تحریک آمیز بوده و نشانگر آن است که فهرست انتخابی وی درصدد ناآرامی در خاورمیانه و شکل گیری جنگ جهانی سوم است.

شبکه دو رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بخش‌هایی از سخنان جیمل را پخش کرد که در آن منفجر ساختن قبه الصخره در مسجدالاقصی را خواستار شده بود.

حزب “خانه یهود” مخالفت خود را با مذاکرات با طرف فلسطینی اعلام و تاکید کرد که خواهان ساخت شهرک‌های بیشتری در کرانه باختری و قدس است.

قرار است انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در ۲۲ ژانویه برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.