درصدد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستیم

۲۱فروردین۱۳،

در سال ۹۲ حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درصدد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به خصوص درمقاطع تحصیلات تکمیلی و دوره های کوتاه مدت و فعال کردن بیشتر تواناییهای گروه های آموزشی در کلیه دانشکده ها است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر صفوی نائینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  گفت:.در سال ۹۲ حوزه معاونت آموزشی دانشگاه درصدد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دوره های کوتاه مدت، فعال کردن بیشتر تواناییهای گروه های آموزشی در کلیه دانشکده ها ، افزایش پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع تحصیلات تکمیلی با فعال تر کردن و ایجاد آمادگی در گروه های آموزشی به منظور کسب موقعیت
بهتر بین المللی بخصوص در منطقه و افزایش رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه بدون احتساب و با احتساب مقاطع دکترای حرفه ای به میزان ۴۵ و ۷۰ درصد می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه درخصوص راه اندازی رشته های تازه در سال ۹۲ دردانشگاه گفت: راه اندازی رشته های تازه بخصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلیه دانشکده ها با توجه به نیاز نظام سلامت، راه اندازی رشته های بین رشته ای با دانشکده های فنی وعلوم انسانی و گسترش آموزش مجازی در آموزش رشته ها و دوره های کوتاه مدت و بازآموزی ها نیز جزو اولویت هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

صفوی عنوان کرد:به منظور ارتباط بیشتر گروه های علوم پایه و بالینی ، زمینه سازی برای حضور بیشتر دانشجویان پیراپزشکی از قبیل پرستاری، تغذیه و … در فیلدهای آموزشی بالینی، گسترش اخلاق حرفه ای و تعهد کاری با در نظر گرفتن فرهنگ اعتقادی و باورهای دینی و افزایش امید و جو پر نشاط و با طراوت آموزشی در دانشگاه را از دیگر اولویتهای مهم حوزه معاونت آموزشی در سال تازه برشمرد. /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.