دروغی که توسط رسانه‌های فتنه اول منتشر و بعد سانسور شد! + اسناد

۲۹ آبان ،

نمونه‌ای دیگر از گاف‌های سریالی و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های فتنه که منجر به سانسور آن می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران‌، دروغ پردازی فتنه گران بر سر داستان‌های ساختگی شرایط بد جسمی بعضی از محکومین امنیتی و مخل در نظم عمومی و اجتماعی کشور و القاء آن در فضای رسانه‌ای بیگانه سرانجام کار دست بازیگردانان آن داد‌.

رسانه‌های زرد شده جنبش به اصطلاح سبز که دو روز پیش فرمان تداوم سناریو سازی و شایعه پراکنی در خصوص وخامت وضعیت جسمی  سران فتنه را از اردشیر امیر ارجمند، سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید نا امید دریافت کرده بودند با اتخاذ تاکتیکی عجولانه و  غیر حرفه‌ای سبب رسوایی این دروغ و عقب نشینی تابلوداری شدند.

اردشیر امیر ارجمند رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه گران سبز در بیانیه‌ای از رسانه‌های این جنبش زرد شده می‌خواهد با شانتاژ خبری به خیال خام خود به مقامات قضایی کشور فشار بیاورند تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌. طبق روال همیشگی و مطابق با تاکتیک اتخاذی بمانند پرونده نسرین ستوده قرار بر آن می‌شود که به طور همزمان شایعاتی در رسانه های  این جریان مبنی بر وخامت حال سران فتنه  انتشار یافتن یابد اما سناریوی تنظیمی چنان غیر حرفه‌ای و گاف دار است که سریعا دستور می‌رسد مطلب از روی این رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور شود.

غافل از آنکه بعضی از دوستان آگاه آن را سریعتر از آن چه که فتنه گران فکر کنند ثبت و ضبط می‌کنند تا حقیقت سانسور بعد از دروغ‌های گاف داری که انتشار یافتن می‌یابد و رویه همیشگی این رسانه‌های شایعه پراکن شده است بر کسی پوشیده نماند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.