دریاقلی با «بهترین مجسمه دنیا» به مرکز گسترش می‌آید

۲۷م آذر ،

فیلم مستند «بهترین مجسمه دنیا» ساخته حبیب احمدزاده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایش و نقد می‌شود.

به گزارشممتازنیوز،عصر فردا (سه شنبه ۲۸ آذرماه) و در ادامه برنامه‌های «شب ستاره‌ها» ویژه نمایش و نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، فیلم مستند «بهترین مجسمه دنیا» ساخته حبیب احمدزاده، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و  جلسه نقد و بررسی این فیلم برگزار خواهد شد.
موضوع این مستند که برگزیده بخش «مستند جنگ» جشنواره ششم سینماحقیقت است، دربارهٔ مجسمه یک شهید جنگ تحمیلی (شهید دریاقلی سورانی)، قصه نامهربانی روزگار و… بوده و راوی این اثر نیز «حمید فرخ‌نژاد» بازیگر سینمای ایران است.

برپایه این گزارش، پس از نمایش فیلم یادشده هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، رضا درستکار (منتقد سینما) و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان سینمای مستند برگزار خواهد شد.

عصر امروز (دوشنبه ۲۷ آذر) نیز فیلم‌های از سنیز تا سیراف (بهروز فرجی) و آخر شاهنامه (شریف اسلامی) به نمایش عمومی درآمده و با حضور مازیار فکری ارشاد و نیما حسنی نسب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

 برنامه زمانی نمایش این فیلم‌ها که همه روزه (به جز روزهای پنجشنبه و جمعه) و تا عصر سیزدهم دی مــــاه، در سالن سینماحقیقت برپا شده، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.