در بازی رئال و لوانته چه گذشت؟

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

اخبار باشگاه رئال مادرید/بیانیه ها برای چه صادر می شوند؟

اولین برخورد مورینیو iبه عنوان سرمربی رئال مادرید با لوانته با یک مساوی بدون گل همراه بود.

به گزارش فوتبال آنلاین این دو تیم در چند سال گذشته نشان داده اند که با یکدیگر مشکل دارند و iبه نظر می رسد مشکلات آن ها از وقتی که خوزه مورینیو رهبری رئال را iبه عهده گرفته بیشتر نیز شده است.

اولین برخورد مورینیو iبه عنوان سرمربی رئال مادرید با لوانته با یک مساوی بدون گل همراه بود و iبه نظر می رسید که ده نفر از بازیکنان لوانته بعد از بازی روانه ی بیمارستان شوند که البته اینگونه نشد. مورینیو همه بازیکنان لوانته را متظاهر خواند و گفت آن ها در تمارض کردن استاد می باشند و اگر خطاهایی که داور از بازیکنان من گرفت همهش واقعی بود الان ۱۰ نفر از بازیکنان لوانته باید در بیمارستان می بودند. البته مورینیو اعلام کرد خوشحال است که این اتفاق نیفتاده. شیوه ی بازی لوانته مقابل رئال مادرید iبه این گونه جواب گو نبود و در یکی از بازیهای رئال مقابل لوانته در جام حذفی سال گذشته رئال توانست انتقام خود را بگیرد و ۸ بر ۰ لوانته را شکست دهد.

بعد از این بازی، بازیکنان لوانته از حرف ها و رفتار های غیر اخلاقی و غیر ورزشی رئالی ها شکایت داشتند.به عنوان مثال وقتی که نتیجه ی بازی ۶ بر ۰ بوده دی ماریا iبه یکی از بازیکنان لوانته که با او برخورد کرده بود گفته است که مراقب باش با من برخورد نکنی تا پیراهنم کثیف نشود.

البته این ادعا هیچ وقت ثابت نشد اما متأسفانه رئال مادرید با داشتن بازیکنی مانند پپه سابقه ی خوبی در این گونه مسائل ندارد.

لوییز گارسیا مربی فصل گذشته ی لوانته گفت :تمام بازیکنان رئال بعد از زدن گل های ۶ و ۷ و ۸ iبه شدت خوشحال می کردند و می خواستند نشان بدهند که سطح ما خیلی پایین است و اصلا این حرکت در شان ورزشی و اخلاقی نبود.

این بحث و جدل ها بین دو تیم ادامه داشت تا این که فصل گذشته  لوانته توانست رئال را شکست دهد و در نتیجه ی این شکست تندترین عکس العمل مربوط iبه مورینیو بود او گفت : من iبه آن ها تبریک می گویم. همه وقتشان را برای تمارض صرف کرده اند و معلوم است این کار را iبه خوبی تمرین کرده اند و نتیجه هم گرفتند.به آن ها تبریک می گویم.

او در ادامه برای تمسخر بیشتر این تیم گفت :‌ تمارض و تظاهر عضو جداناپذیر فوتبال است و آن ها نشان دادند که رو آوردن iبه این کار هم می تواند موفقیت آمیز باشد.شاید من هم در آینده بیشتر در این باره با شاگردانم کار کنم.

بازی شب گذشته دو تیم هم پرحاشیه iبه اتمام رسید.البته هیچ خبرها دقیق و قاطعی از اتفاقاتی که در بازی اخیر دو تیم و در رختکن افتاده وجود ندارد اما بازیکنان لوانته اعلام کردند بعد از پایان بازی پپه را در حال انجام حرکات موزون! وارد رختکن رئال شده و بازیکنان لوانته را تمسخر کرده و این موضوع سبب ناراحتی و درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم شده است.

  گفته می شود سرخیو باسترو در راهروی منتهی iبه رختکن با مشت iبه صورت پپه او کوبیده است. اما باسترو  گفت : من تا iبه حال در زندگیم iبه کسی حمله نکرده ام.بعد از گذراندن ۲۰ سال حرفه ای در فوتبال شاید آنقدر اعتبار داشته باشم که حرف هایم را باور کنید. تنها دلیل رفتن من iبه رختکن رئال مادرید این بود که ببینم حال کریستیانو چطور است و هرگز جرأت حمله iبه کسی را iبه خود نداده ام.

او هم چنین درباره برخورد بین کریستیانو و ناوارو گفت : بعد از برخورد iبه سراغ ناوارو رفتم و او قسم خورد که اصلا متوجه حضور رونالدو نشده بود و این کاملا یک اتفاق بوده. اما این بازیکن میانی پر تجربه ی لوانته از گفتن اتفاق دقیقی که در رختکن افتاد سرباز زد و گفت نمی خواهد کدورت ها بیشتر شود پس iبه مسئله دامن نخواهد زد.

این موضوع iبه قدری جدی شد که باشگاه رئال مادرید بیانیه ای صادر کرد و در آن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت هیچ رفتار غیر حرفه ای از بازیکنان رئال سر نزده و هر اتفاقی هم افتاده مقصر آن بازیکنان یا کادر مربی گری لوانته بوده اند.

در این بیانیه آمده که طرز برخورد بازیکنان رئال بعد از پایان بازی باید الگویی برای همه باشد و آنها با رفتار حرفه ایشان نشان دادند که برخورد با حریف بعد از بازی در خانه ی آنها باید چگونه باشد.

در ادامه ی این بیانیه باشگاه حمایت کامل خود را از پپه اعلام کرده و این گونه ابراز کرد : ما هرگونه اتهامی را مبنی بر بی احترامی کردن او رد می کنیم. او در همه طول بازی و بعد از آن رفتار حرفه ای iبه نمایش گذاشت.

با همه این تفاسیر iبه نظر می رسد رئال دشمن جدیدی پیدا کرده که بر حسب اتفاق آبی اناری پوش می باشد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.