در خصوص درج مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی تابناک

جوابیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص درج مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی تابناک تحت عنوان «نرخ دلار را از سازمان سنجش آموزش کشور بگیرید» در مورخ ۹۱/۷/۱۹

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور،احتراماً، در خصوص درج مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی تابناک تحت عنوان «نرخ دلار را از سازمان سنجش آموزش کشور بگیرید» در مورخ ۹۱/۷/۱۹ ضمن ارسال جوابیه مقتضی و مبسوط به آن پایگاه اطلاع رسانی و رفتار غیر حرفه ای آن مجموعه در عدم انعکاس جوابیه این سازمان، جهت اطلاع رسانی فراگیر و تنویر افکار عمومی، جوابیه سازمان به شرح ذیل منتشر می گردد.

۱-‌ هزینه‌های آزمون‌های بین‌المللی جزء اولویت‌های ۱۰ گانه نبوده و سازمان سنجش آموزش کشور علیرغم تلاش و رایزنی گسترده موفق به دریافت ارز مبادلاتی ۲۴۵۰ تومانی نشده است.

۲-‌ مبنای محاسبه براساس نرخ اعلام شده ۲۸۵۰ تومان می‌باشد که بدون محاسبه هزینه‌های حواله، برگزاری آزمون ۵۴۱٫۵۰۰ تومان خواهد شد که مبلغ ۵۸٫۵۰۰ تومان بابت هزینه‌های حواله ارز، برگزاری و ارائه خدمات از قبیل ثبت نام، آزمون اینترنتی محاسبه گردیده است.

۳- متأسفانه نگارنده مطلب فوق به اطلاعات مندرج برروی سایت سازمان در قسمت خرید ووچر توجه لازم ‌راننموده است که به‌صورت کاملاً واضح وروشن مطلب ذیل برای داوطلبان فوق توضیح داده شده است.

توجه ویژه:

«هزینه ووچر که در جدول زیر نمایش داده می‌شود به صورت علی‌الحساب بوده و در صورت تعیین هزینه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبانی که با ووچرها در آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

۴ـ سازمان سنجش آموزش کشور از بابت آزمون های بین المللی به هیچ عنوان سودی نمی برد و صرفاً این آزمون برای ارائه خدمات به هموطنان عزیز جهت عدم مسافرت به کشورهای همجوار صورت می گیرد. و در صورت تخصیص ارز مبادلاتی سازمان سنجش آموزش کشور بلافاصله هزینه‌های آزمون را کاهش خواهد داد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.