در محضربزرگان/ شیوه صحیح ابراز ارادت iبه ساحت اهل بیت(ع)

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در محضر بزرگان فرصتی است برای آموختن نکاتی که در هیچ کتابی یافت نمی شود و در واقع راه میان‌بری است iبه سوی خوبی ها و درستی ها که تقدیم iبه همه کاربران عزیز می گردد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

استاد فاطمی نیا درباره شیوه صحیح ابراز ارادت iبه ساحت اهل بیت (ع) می فرمایند: «تشیع این نیست که آدم موقع سینه زدن بالا بپرد، اسم امام حسین علیه السلام را نصفه نیمه ببرد. یکی از اهل علم حالش iبه هم خورده بود. می گفت عده ای را دیده بود که روی زمین خوابیده بودند روی زمین می کشیدنشان، صورتشان iبه زمین کشیده می شد و خون جاری شده بود؛ حال اهل علم بد شده بود. ائمه راضی اند iبه این؟
ما عاشق اهل بیت (ع) هستیم اما ببینید واقعا اهل بیت راضی اند از این حرکت؟ وقتی بنا بشود عالم برود کنار، محور بشود یک جوان؛ این جوان همه کار می کند دیگر. اعتقادات که نباید از بین برود. ببینیم اهل بیت از ما چه می خواهند. رضایتشان در چیست؟ شیعه کیست؟ شیعه علامه امینی است که تشیع را روشن کرده و زحمت کشیده است. شیعه، شرف الدین است. شیعه، علامه میرحامد حسین هندی است و امثالهم. زحمت کشیدند بحث علمی کردند. علامه امینی زحمت کشیده iبه این رسیده که حدیث غدیر از ۳۶۰ طریق نقل شده است… شیعه ایشان است.»


برای ملاحظه مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.