در مسابقات جهانی ۲ رکورد را ثبت کردیم/شرایط میزبانی اجازه می داد، بالاتر می آمدیم

۳۰اردیبهشت،

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: من و ندا شهسواری در فرانسه ۲ رکورد تاریخی را ثبت کردیم.

محجوبه عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من به همراه ندا شهسواری در رقابت های تنیس روی میز جهانی فرانسه ۲ رکورد تاریخی زدیم یکی از آنها این بود که برای اولین بار به عنوان سرگروه از مرحله گروهی رقابتها راهی مرحله دوم شدیم حتی در مرحله حذفی هم یک بازی را پیروز شدیم که این موفقیت بزرگی بود.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: یکی دیگر از رکوردهای بانوان در این پیکارها در مسابقات دو نفره بود که تیم من و شهسواری، خود را تا ۶۴ تیم دوبل برتر جهان رساند.

عمرانی به وضعیت میزبانی رقابت های فرانسه اشاره کرد و گفت: به نظر من با تمام نتایج قابل قبولی که کسب کردیم حتی می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم اما متاسفانه برنامه ریزی زمان بندی مسابقات بسیار بد بود.

وی افزود: برای مثال من در روز اول رقابتم را با یک بازی سبک آغاز کردم در حالی که در روز دوم مجبور شدم ۲۷ گیم در یک روز بازی کنم و این بسیار برایم سنگین بود و بدنم را تحت فشار قرار داد، همچنین در خصوص زمان آغاز مسابقه بارها ساعت بازی تغییر می کرد حتی یک بار از روز قبل به ما گفتند که مسابقه شما ساعت ۸ شب است اما روز بعد اعلام کردند که بازی به ۶ عصر افتاده است حتی این زمان هم تغییر کرد و باز هم مجبور شدیم ۲ ساعت جلوتر مسابقه دهیم که وضعیت دشواری بود.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطر نشان کرد: در بازی دوم حذفی رقابتهای انفرادی من مقابل حریفی از مصر قرار گرفتم که ۲۰۰ پله از نظر رنکینگ از من پایین تر بود اگر وی را می بردم به طور حتم در رتبه جهانی ماه بعد من بسیار تأثیر داشت اما فشار جسمانی و خستگی اجازه نداد تا خودم باشم و مجبور شدم بازی را به حریف واگذار کنم.

عمرانی تمرین در مجارستان قبل از آغاز رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه را در روند آمادگی مطلوب در رقابتهای فرانسه مؤثر دانست و در این باره گفت: تمرین کردن با پینگ پنگ بازان مجاری همیشه نشان داده که در آمادگی و نتیجه گرفتن ما در مسابقات تأثیر بسیاری داشته است. قبل از مسابقات فرانسه هم ما اردوی ۱۰ روزه ای را در مجارستان برپا کردیم که تمرینات بسیار خوبی بود در عملکردمان نقش داشت. ضمن اینکه تأثیر مربیگری سیما لیموچی را نمی توان نادیده گرفت وی مربی قدرتمند و با تجربه ای است و حضور لیموچی در کنار بانوان به آنها روحیه می دهد.

وی پیشنهاد داد: به نظر من برای صرفه جویی در هزینه های فدراسیون و برای بهره گیری بیشتر بانوان بهتر است که بازیکنان مجارستان را به عنوان یار تمرینی به ایران بیاوریم به جای آنکه ما به این کشور سفر کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.