در نقش یک فرش فروش میهمان نوروزی مردم هستم

پرویز فلاحی پور در گفت وگو با هنر آنلاین

در مجموعه تلویزیونی ˝ همه فرزندان من ˝ به کارگردانی داریوش فرهنگ در نقش یک تاجر فرش فروش بازی می کنم

پرویز فلاحی پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین دربارهٔ کارهای آماده پخشش برای ایام نوروز گفت: برای ایام نوروز سریال “همه فرزندان من” به کارگردانی داریوش فرهنگ را آماده پخش از تلویزیون دارم. این مجموعه قرار است در ایام تعطیلات نوروز از شبکه پنجم سیما روی آنتن پخش برود.

بازیگر مجموعه “دلنوازان” دربارهٔ نفشی که در این مجموعه بازی می‌کند، تاکید کرد: در این مجموعه در نقش یک کاسب و تاجر فرش فروش بازی می‌کنم که برای دیدن پدرش به کاشان می‌آید وبرای به دست آوردن ارث پدری با سایر اعضا خانواده به رقابت می‌پردازد. “همه فرزندان من” مضمونی اجتماعی دارد که تاکید به جایگاه خانواده احترام به والدین و بزرگترها دارد.

فلاحی‌پور دربارهٔ همکاریش با داریوش فرهنگ در این مجموعه افزود: داریوش فرهنگ سوای توانایی‌هایش در بحث کارگردانی یک بازیگر توانا و درجه یک است و به خوبی می‌داند که چگونه با بازیگرش ارتباط برقرار کند تا بازیگر بازی خوبی ارائه کند.

“همه خانواده من” داستان مفرحی است که در ایام نوروز اتفاق می‌افتد، قصه دو خانواده کاشانی به نام‌های گلابچیان و فرشچیان که اولی به حرفه گلاب‌گیری و بعدی به فرش فروشی مشغول می باشند. قصه این مجموعه با پیدا شدن وقف نامه از بزرگ خانواده فرشچیان آغاز می‌شود. در این وقف نامه بیان شده که نیمی از تیمچه‌فرش فروشی بازار کاشان که متعلق به خانواده فرشچیان است به موسسه خیریه خانواده گلابچیان وقف شود. این وقف دو خانواده را دچار بهت و سردرگمی می‌کند و…

فضای مجموعه همه خانواده من فضای کاملا سنتی است و به دلتنگی خانواده‌ها برای سبک زندگی ایرانی که در حال فراموشی است اشاره دارد.

بازیگران این مجموعه عبارتند از: فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، هدی زین‌العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی‌ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان‌پور، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان

سایر عوامل سریال “همه خانواده من” عبارتند از: نویسنده؛ مهدی به‌پور و مجید آسودگان، تهیه‌کننده؛ احمد زالی.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.