در یک دقیقه چه کارهایی که می‌شود انجام داد

اردیبهشت ۱۴۰۳

در یک دقیقه؛ شما میتوانید ۱۰۰ بار سبحان الله و بحمده بگویید و هر کس آن را در یک روز بگوید گناههایش آمرزیده میشود حتی اگر به اندازه کف دریا باشد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید سوره فاتحه رو پنج بار بخوانید و به بیشتر از ۷۰۰۰ حسنه دست یابید.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید سوره اخلاص رو ۱۵ بار بخوانید زیرا برابر است با ۵ بار خواندن قرآن .

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید ۲۰ بار لا اله الله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد و هو علی کل شی ء قدیر را بگوید و اجر آن برابر است با آزاد کردن ۸ برده در راه خدا از فرزندان اسماعیل.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید ۱۰۰ بار سبحان الله و بحمده بگویید و هر کس آن را در یک روز بگوید گناههایش آمرزیده میشود حتی اگر به اندازه کف دریا باشد.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۴۰ بار لا حول و لا قوه الا بالله بگویید و آن گنجی از گنجهای بهشت است.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۱۰ بار سبحان الله و بحمده،عدد خلقه ، و رضا نفسه ،و زنه عرشه ، و مداد کلماته بگویید و این کلمات اجرشان برابر است با اجر چندین بار تسبیح کردن و ذکر گفتن.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید ۱۰۰ بار استغفر الله و اتوب الیه بگویید و استغفار سبب آمرزش و وارد بهشت شدن و دفع بلا و ریزش باران و بسیار شدن مال و فرزند میشود.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید ۲۰ بار بر رسول الله صلی الله علیه و سلم صلوات بفرستید پس خداوند ۲۰۰ بار بر شما صلوات میفرستد.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۵۰ بار سبحان الله و بحمده سبحان الله العظیم بگویید و این دو عبارت نزد خداوند دوست داشتنی و بر زبان سبک و آسان و درمیزان اعمال سنگین میباشد.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۲۵ بار سبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اکبر بگویید و این کلمات بهترین گفته نزد خداوند می باشند.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید تقریبا ۵۰ بار لا اله الا الله بگویید.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید دست ها را بلند کنید و دعا کنید زیرا که دعا یا استجابت میشود یا بلایی را دور میکند یا حفظ میشود برای روز قیامت.

✔ در یک دقیقه

شما میتوانید نهی از منکر یا امر به معروف کنید یا برادری را نصیحت یا با غم دیده ای درد دل کنید یا به اشخاصی سلام کنید و دست بدهید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.