دستورالعمل ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۴

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/05171__12-8-25-121910daneshgah-azad-k.jpg

به گزارش ممتاز نیوز، جهت ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به سیستم ثبت نام الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.orgمراجعه و طبق دستورالعمل اقدام به ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال ۹۴ نماید:

  • دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۴
  • جهت استفاده از سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد میبایست حداقل از مرورگر Internet Explorer نسخه ۶٫۰ یا بالاتر و یا مرورگر FireFox نسخه ۳٫۵ یا بالاتر استفاده نمایید.
  • در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد نمودید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • پس از پرکردن فرمهای ثبت نام، سیستم پیش از ثبت نهایی، پیش نمایش اطلاعات را جهت بررسی صحت آن، به شما نمایش خواهد داد.
  • در پایان مراحل ثبت نام و در صفحه ثبت نهایی، سیستم به شما کد رهگیری خواهد داد. این صفحه را چاپ کرده تا در صورت بروز مشکل همراه خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که ثبت نام شما زمانی انجام گرفته است که از سیستم کد رهگیری و شماره پرونده دریافت نمایید. حفظ کد رهگیری و شماره پرونده برای دریافت کــارت ورود به جلســـه آزمــون و آگـاهی از نتایج پذیرش و ســایر خدمــات ضروری می باشد.

پس از پایان مراحل ثبت نام جهت خروج از برنامه حتما بر روی دکمه خروج در قسمت پایین منوی سمت راست صفحه کلیک نمایید .

در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا سوال می توانید به ترتیب ذیل عمل نمایید:

الف : مشکل در روند ثبت نام اینترنتی: مراجعه به بخش “پاسخگویی به سوالات” از منوی سمت راست صفحات

ب : هر گونه سوال در مورد شرایط و ضوابط ثبت نام: مراجعه به « سیستم پاسخ گویی به سوالات » و یا تماس با شماره تلفن های معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:
۰۲۱-۴۴۸۶۱۸۴۰
۰۲۱-۴۴۸۶۷۱۱۱
۰۲۱-۴۴۸۶۱۷۶۲
۰۲۱-۴۴۸۶۱۷۹۹

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خلیلی بیچاره:

    از ازمون دکترا در رشته تحقیق در عملیات دانشگاه آزاد تبریز قبول شدم بزرگترین دغدغه ام تهیه شهریه هنگفت ثبت نام بود پدر و مادر در شرف بازنشستگی من فکر می کردند حداکثر ۵ و ۶ میلون تومان در هر ترم برای شهریه کافی خواهد بود آنها هردو معلم بدبخت بودند نمی دانستند که اینقدر پول عطش تشنگان و جیب غارتگران را پر خواهد کرد در ۲۲ شهریور ۹۴ برای دانستن کم و کیف شهریه و ثبت نام به دانشگاه آزاد تبریز مراجعه کردم هشت و نیم میلیون تومان شهریه می خواستند به پدر بیچاره زنگ زدم با صدای لزارن گفت هشت و نیم میلیون تومان برای یک ترم این همه پول را از کجا بیاورم من که روی بانک ننشسته ام . چگونه می توانم با حقوق دومیلیون تومانی هم خرج دانشگاه آزاد خواهرت و هم تو را در آغاز هر ترم مهیا کنم . باید در آنصورت اعضای خانواده فقط نور بخورند . خواهرکوچکم نیز علاوه بر اینکه از دانشگاه دولتی لیسانس زیست گرفته از ناچاری رفته دوباره در دانشگاه آزاد کلیبر پرستاری می خواند و ترم سومش است واقعاً او حق داشت از مقررات و مصوبات ظالمانه در تعیین و فزونی شهریه ها به خدا پناه ببرد . من هم نتوانستم ثبت نام کنم و ناچار و ملول به شهرستانم برگشتم . ای گردانندگان امور، ای مقامات عالی، ای نمایندگان ، ای وزرا و … به درد و مشکل من بیچاره و بیکار و ندار توجه کنید . شاید همه می دانند که مملکت و مدرک دکترا گرفتن مال ثروتمندان است فقرا و فرزندان طبقه پایین توانایی مالی اخذ مدرک دکترا در کشور را ندارند چون نمی توانند این همه پول را در هر ترم به حساب غارتگران و تشنگان پول بریزند مصوبات برای فرزندان طبقه پایین و قشر کم حقوق بگیر ایجاد انسداد و محرومیت کرده است آنها نمی توانند در چنین نظام کاستی مدرک دکترا بگیرند چون پول ندارند پول پول پول . قبولی از کنکور شرط نیست پول دار بودن شرط اصلی است این اجحاف بندگان در حق بدگان است این قوانین و مقررات و مصوبات نمی تواند مورد رضایت خدا باشد و شدیداً ظالمانه است و جلو پیشرفت امثال من را گرفته است . خدایا به داد بیچارگان نیز برس و آنها را از این شرایط استضعاف ساختارمند رها کن .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.