دستگیری کارمندان قلابی قوه قضائیه

رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت دو جاعل خبر داد و گفت: این دو متهم با معرفی خود به عنوان کارمند قوه قضائیه از مردم کلاهبرداری می کردند.

به گزارش تهران امروز سرهنگ محسن خانچرلی اظهار داشت: با مراجعه شخصی به نام« جمال» به واحد گشت موتورسوار انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران و اعلام اینکه از منزلش ۸ تخته فرش نفیس ابریشمی به سرقت رفته است، اقدامات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. چند روز بعد از سرقت، فردی به نام«حامد»که از آشنایان شاکی بود به همراه شخص دیگری به نام «مهدی» به در‌ منزل وی مراجعه و اظهار داشت که در صورت واریز مبلغ ۸ میلیون تومان می تواند فرش های مسروقه را برای آنها پیدا کنند. این مقام انتظامی عنوان داشت:شاکی که امید داشت به این طریق اموالش را پس می‌گیرد، مبلغ مورد نظر را به حسابی که آن دو نفر می دهند واریز می‌کند اما هیچ‌گونه اقدامی از سوی افراد مذکور برای پیدا کردن و باز پس دادن اموال مسروقه انجام نمی شود و این امر شاکی را مجددا به نزد ماموران راهنمایی می کند.
 
سرهنگ خانچرلی اظهار داشت: بلافاصله تیم های تحقیق اقدام به شناسایی مالک حساب کرده و رد هر دو متهم را شناسایی می کنند تا اینکه فردای آن روز شاکی به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که دو فرد مذکور در منزل هستند و طالب مبلغی دیگر برای انجام تحقیقات جدید برای پیدا کردن اموال مسروقه و بازپس دادن آن هستند که در کمتر از چند دقیقه ماموران به همراه شاکی به منزلش رفته و هر دو متهم را بازداشت می کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس تحقیقات تکمیل و پرونده متهمان به مرجع قضایی ارجاع شد که طی آن دستور بازرسی از منزل متهمان صادر و ماموران طی حکمی به محل اعزام شدند که در بازرسی از محل زندگی متهمان اموال مسروقه،یک دستگاه بی سیم، یک دستگاه شوکر، اسپری گاز اشک آور، مواد مخدر، سوئیچ خودروی سواری مسروقه، یک قبضه سلاح گرم و تعدادی اوراق قضایی جعلی کشف و ضبط شد. گفتنی است، هر دو متهم با صدور قرار قانونی به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری از شهروندان راهی دادسرا شدند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.