دست‌بندی برای نمایش تماس ها

۲۷خردادماه،

در پی روند محبوب شدن فناوریهای پوشیدنی دو طراح در آمریکا دستبدی را ارائه کرده اند که می تواند تمام رخدادهای روی تلفن همراه از جمله پیامک و تماسهای دریافتی را از طریق حس لامسه و بینایی به کاربر خود اعلام کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، فناوریهای پوشیدنی این روزها تیتر بسیاری از خبرها فناوری را به خود اختصاص داده اند در میان مشهورترین انواع آنها می توان به عینک گوگل و یا ساعتهای هوشمند اپل و سامسونگ اشاره کرد که قرار است به زودی از راه برسند.

جدا از نام این شرکتهای بزرگ فناوری، شرکتهای کوچکتر نیز وارد عرصه فناوری پوشیدنی شده اند. یکی از این فناوری ها دستبندی است که به کاربر خود اعلام می کند که وی روی تلفن هوشمند پیامک یا تماس دریافت کرده اند اما این اعلام با ترکیب سیگنالهای لمسی و تصویر صورت می گیرد.

وقتی که دستگاه تلفن همراه داخل جیب و یا کیف قرار دارد و کاربر تغییرات تازه روی آن را متوجه نمی شود، این دستبند می تواند دریافت پیام و یا تماس تازه را اعلام کند.

براساس اظهارات شرکت سازنده این دستبند که به آن “امبریس +”  گفته می گردد، از طریق تنظیمات ساده ای روی پارامترهای ابتدایی تلفن همراه این دستگاه به شما آنچه را که می خواهید و زمانی که می خواهید را اطلاع می دهد. چگونگی نمایش اطلاعات و تعداد دفعات آن کاملا به شما بستگی دارد.

کاربر می تواند تنظیمات را طوری انجام دهد که برای دریافت تمام تماسهای دریافتی، میزان باطری، پیامکهای متنی، نامه های الکترونیکی و به روزسازی صفحات اجتماعی اخطار دریافت کند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.