دشمنان لبنان، امنیت و یکپارچگی این کشور را هدف گرفته‌اند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

احمدی نژاد در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور لبنان:

رئیس‌جمهور هدف اصلی اقدامات تروریستی و انفجار اخیر در بیروت که منجر iبه کشته شدن جمعی از مقامات و مردم عادی لبنان شد را برهم زدن امنیت و یکپارچگی این کشور دانست.

به گزارش تفسیری حوزه دولت باشگاه خبرنگاران iبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد در گفتگوی تلفنی با میشل سلیمان همتای لبنانی خود، با محکوم نمودن مجدد انفجار اخیر در بیروت و اظهار همدردی با دولت و خانواده‌های قربانیان این اتفاق گفت: دشمنان لبنان امنیت و یکپارچگی این کشور را هدف قرار داده اند و دولت و ملت ایران این رویکرد و اقدامات ضد انسانی را محکوم نموده و با ملت و دولت لبنان اعلام همبستگی می‌کند.

رئیس‌جمهور خطاب iبه میشل سلیمان تاکید نمود: بی تردید مدیریت و هوشمندی دولت جنابعالی و رهبران گروه های سیاسی لبنان مانع از تحقق اهداف دشمنان خواهد شد و آنان iبهره ای از این اقدامات نخواهند برد.

میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان نیز در این مکالمه تلفنی با تشکر از ابراز همدردی احمدی نژاد، اظهار داشت: این اتفاق مشکلاتی در لبنان بوجود آورده که در تلاش هستیم با همکاری و هماهنگی همه گروه ها لبنانی تبعات آن را خنثی و آرامش کامل را برقرار کنیم.

رئیس جمهور لبنان تصریح نمود: امیدوارم صلح و آرامش در همه منطقه iبه طور کامل برقرار شده و منطقه هر چه سریع تر iبه ثبات و آرامش برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.