دعوای شرکت‌های مخابراتی آمریکایی بالا گرفت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بعد از آنکه شرکت مخابراتی AT&T اعلام کرده است که هر کس سیم‌کارت شرکت T-Mobile را کنار بگذارد و سراغ خدمات AT&T برود،۴۵۰ دلار جایزه می‌گیرد؛ مدیر عامل T-Mobile این اقدام را رشوه دادن به مشتریان دانست.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت در روزهای قبل شرکت مخابراتی AT&T اعلام کردکه هر کس سیم‌کارت شرکت T-Mobile را کنار بگذارد و سراغ خدمات AT&T برود، به خاطر مشترک شدن در شبکه این شرکت مخابراتی بزرگ آمریکایی ۴۵۰ دلار جایزه می‌گیرد
 
مدیر عامل شرکت T-Mobile در واکنش به این اقدام رقیب خود گفت که AT&T به دنیال رشوه دادن به مشتریان است، اما آنها را نمی‌شود فریب داد.
 
وی پیشنهاد رقیب خود برای اعطای جایزه ۴۵۰ دلاری به مشترکان برای تغییر اپراتور خود را اقدام فریبکارانه دانست و گفت هنوز هیچ چیز تغییر نکرده و مردم همچنان با مشکلات استفاده از شبکه مخابراتی AT&T آشنا می باشند.
 
 
 
AT&T در طرح تازه خود  اعلام کرده که اگر مشترکان T-Mobile شرکت مخابراتی خود را تغییر دهند و وارد طرح Next شرکت AT&T شوند، در مرحله اول یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری دریافت می‌کنند. در این طرح کاربران باید گوشی هوشمند شخصی خود را مبتنی بر سیم‌کارت شرکت AT&T فعال کنند یا اینکه یک گوشی هوشمند مبتنی بر قرارداد مخابراتی این شرکت بخرند.
 
 
 
اگر کاربر در این طرح یک گوشی هوشمند تازه خریداری کند، می‌توانید به‌ازای گوشی قبلی خود ۲۵۰ دلار دیگر هم بگیرید. البته این مبلغ بسته به گوشی قبلی شما که قرار است با گوشی تازه تعویض شود، تغییر می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.