دفاع تمام قد لاریجانی از ظریف و همکارانش/ تمدید مذاکرات کار عاقلانه‌‌ای بود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۴/آذر/ – ۱۶:۲۸ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

در جمع بسیجیان مجلس مطرح شد؛

خبرگزاری : رئیس مجلس شورای اسلامی، با عاقلانه دانستن تمدید مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: اینکه مذاکرات هسته‌ای تمدید شد، کار عاقلانه‌ای بود زیرا همه ابعاد این مذاکرات سیاسی هنوز روشن نشده بود و اختلاف نظرهایی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی درباره مذاکرات هسته‌ای انجام شده بین ایران و کشورهای عضو ۱+۵، تمدید مذاکرات را کاری عاقلانه دانست و تأکید کرد: تمدید مذاکرات کاری عاقلانه بود چراکه این مذاکرات سیاسی هنوز همه ابعادش روشن نشده بود و اختلاف نظرهایی وجود داشت، بنابراین باید به آن زمان می دادیم که دقیق‌تر این مذاکرات صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که این سخنان را در جمع بسیجیان مجلس شورای اسلامی بیان می‌کرد، اظهار کرد: آنچه می‌تواند سرمایه آینده در مذاکرات باشد همین ویژگی حمایت مردمی، همبستگی درونی، اتکا به داخل در زمینه اقتصادی و توجه به ظرفیت‌هاست.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دفاع مقدس بسیج معجزه‌گونه عمل کرد و سرنوشت دفاع مقدس را عوض کرد، اظهارکرد: هنگامی که یاد بسیج می‌افتیم این مسئله به ذهن می‌رسد که بسیج در دفاع مقدس حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است؛ بسیج توانسته نسبت به حقوق خود و مردم پافشاری کرده و می‌تواند در صحنه‌هایی که در دنیای امروز زورگویی است، روحیه خوداتکایی را جا بیندازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مسئله هسته‌ای که این روزها از فصلی از آن عبور کرده‌ایم، همین روحیه خوداتکایی بود که کشور را به اینجا رساند که جوانان کشور که از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند بتوانند تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای را کسب کنند. البته گاهی از بیرون تبلیغاتی هم بوده است اما آنها که آشنا هستند می‌دانند زحمت مجاهدانه‌ای کشیده شد تا صاحب تکنولوژی هسته‌ای شویم؛ لذا باید اتکا به خود داشته باشیم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.