دوران تولید خودروهای ناقص پایان یافت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 دوران تولید خودروهای ناقص پایان یافت

دوران تولید خودروهای ناقص پایان یافت

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوران تولید خودروهای ناقص و رسوب‌ آن در کف کارخانه‌های تولیدکننده به پایان رسیده است.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا نجفی‌منش، با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در حدود دو سال گذشته به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های داخلی و خارجی تامین برخی قطعات با مشکلاتی مواجه بود.
وی با بیان این‌که در آن زمان برخی خودروها تولید شده اما به دلیل کمبود چند قطعه خاص در کف کارخانه‌های تولیدکننده رسوب می‌کرد، خاطرنشان کرد:‌ به عنوان مثال در دوره‌ای فقط در یک کارخانه تولیدکننده حدود ۷۰ هزار دستگاه خودرو به دلیل کمبود قطعه رسوب کرده بود.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در آن زمان رسوب این تعداد خودرو ضربه سنگینی را به کارخانه‌های سازنده به دلیل بلوکه شدن سرمایه و عدم تامین نقدینگی وارد کرده و افت بیشتر تیراژ تولید را به دنبال داشت.
وی افزود: با این حال خوشبختانه در ماه‌های اخیر مشکل تامین قطعات حل شده و تعداد خودروهای رسوب کرده در کف کارخانه‌های اصلی تقریبا به صفر رسیده و رشد عرضه خودرو به بازار را به دنبال داشته است.
نجفی‌منش به ایسنا گفت: هم‌اکنون تمام خودروهای در حال تولید در شرکت‌های خودروسازی به سرعت تجاری شده، از کارخانه خارج و روانه بازار می‌شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.