دوست ندارم در نقشم تظاهر کنم

۲۳ آبان ،

نیوشا ضیغمی:

سینماپرس-گروه تلویزیون: نیوشا ضیغمی بازیگر سریال تلویزیونی «راستش را بگو» می گوید: برای تلویزیون به سبب خیل مخاطبی که نسبت به سینما دارد احترام بسیاری قائلم و اگر فیلم نامه ای مانند سریال «راستش را بگو»، به دستم برسد حتما همکاری می کنم.

نیوشا ضیغمی بازیگر نقش «خاطره» در سریال «راستش را بگو»، در مراسم گردهم آیی عوامل این سریال در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس درخصوص ادامه همکاری اش در سریال های تلویزیونی گفت: سبب اصلی من برای بازی در سریال «راستش را بگو»،فیلم نامه خوب این کار و شناسنامه خوب کاری کارگردان بود.

ضیغمی با اشاره به اینکه با خواندن فیلم نامه سریال حس خوبی داشتم و ترغیب شدم ادامه داد: اساساً برای تلویزیون به سبب خیل مخاطبی که نسبت به سینما دارد احترام بسیاری قائلم و برای خودم در نظر داشتم تا اگر قرار است کاری را انجام دهد کاری باشد که حرفی برای گفتن داشته باشد و همینجوری صرفا جهت این نباشد که کاری انجام داده باشم.

وی اظهار داشت: بعد از خواندن فیلم نامه تصورم بر این بود که خواسته‌اند فضا را به صورت رئال دربیاورند همچنین وجود گروه خوبی از بازیگران و عوامل دست به دست هم داد تا برای ایفای نقش به این گروه بپیوندم.

بازیگر نقش «خاطره» درخصوص ادامه همکاری هایش در فیلم های تلویزیونی گفت: با بازی در سریال «راستش را بگو» نمی خواهم بگویم که صرفاً آمده ام که بازیگر تلویزیون شوم، ولی من برای تلویزیون به عنوان رسانه ارزش قائلم اگر فیلم نامه خوبی به دستم برسد حتما همکاری می کنم.
ضیغمی در مورد نقش «خاطره» در سریال «راستش را بگو» بیان کرد:«خاطره» شخصیت متفاوتی از یک دانشجوی پرخاشگر، یاغی و سرکش است؛که برای خواسته هایش به هر کاری دست می زند به همین جهت ایفای چنین نقشی برایم جذاب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مابه ازای چنین نقشی در جامعه بسیار است، بنابراین سعی کردم در این سریال یک بازی واقعی از خودم ارائه دهم و بسیار دوست نداشتم در نقشم تظاهر دیده شود.

بنابراین گزارش تفسیری، آخرین حضور نیوشا ضیغمی در تلویزیون هشت سال پیش و در سریال «در چشم باد» بوده است وی در این روزها در سریال «راستش رابگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی در نقش «خاطره» به ایفای نقش می پردازد.

انتهای پیام/ع.ت – ب.ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۶۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.