دولت تدبیر و امید در یزد

۳۱فروردین۱۳،

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک، سوم اردیبهشت ماه به دعوت جمعی از اقشار مختلف مردم استان یزد، به این استان سفر می کند.

آفتاب: استان یزد از نظر سیاسی جزو استان های مهم کشور به حساب می آید. روحانی پیش از این به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود. روحانی، چهره ایخردگرا و میانه رو است که روابط صمیمانه ای با سران هر دو جناح سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب دارد. این همکاری فراجناحی در مقاطع حساس و سرنوشت ساز و از جمله مذاکرات هسته ای نتایج درخشانی برای کشورمان به همراه داشته است.

به گزارش آفتاب، شنیده ها حاکی از آن است که روحانی قصد دارد در صورت موفقیت در رقابت های انتخاباتی، دولتی فراجناحی با حضور مدیران کارآمد از جناح های مختلف تشکیل دهد. شعار انتخاباتی او، دولت تدبیر و امید و با محوریت راست گویی و درست کاری و کارآمدی معرفی شده است.

حسن روحانی که پیش از این مسئولیت هایی همچون نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء و فرماندهی پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، دبیر شورایعالی امنیت ملی را برعهده داشته است، هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری ، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک است.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.