دو شرکت مخابراتی هند یکی می‌شوند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

دو شرکت مخابراتی Bharti Airtel و Reliance Jio Infocomm هند اعلام کردند که بر اساس آخرین توافقات صورت گرفته قصد دارد زیرساخت‌های مخابراتی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا بر این اساس هر دو شرکت بتوانند از امکانات مخابراتی یکدیگر بهره‌مند شوند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این قرارداد به‌اشتراک گذاری بخش شبکه فیبرهای نوری داخل و خارج شهرها، شبکه کابل‌های زیردریایی، برج‌های مخابراتی و خدمات پهن‌باند اینترنتی را شامل می‌شود.
 
هماهنگی این دو شرکت مخابراتی در آینده سبب خواهد شد تا مشترکان هندی به راحتی بتوانند خدمات ۲G، ۳G و ۴G را به صورت رومینگ و در همه مناطق مورد استفاده قرار دهند و دیگر سرویس‌های پیشرفته مخابراتی را در اختیار بگیرند. علاوه بر این، خدمات اینترنتی و مبتنی بر شبکه فیبر نوری نیز به آسانی در اختیار مشترکان قرار داده خواهد شد.
 
دو شرکت Bharti و Reliance Jio هم‌اکنون اعلام کردند که به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری‌های خود را در بخش کابل‌های زیردریایی آغاز کرده‌اند و به سبب آن خطوط کابلی زیردریایی i2i شرکت Bharti در اختیار Reliance Jio قرار گرفته است.
 
در بیانیه انتشار یافته از سوی این دو شرکت مخابراتی توضیحی در مورد جزییات فنی این قرارداد و نحوه واگذاری‌ها داده نشده است. همچنین این دو شرکت به مدت همکاری‌های خود اشاره‌ای نکرده‌اند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.