دو هفته دیگر iOS 7 اپل معرفی می‌شود

۰۲خردادماه، خبرگزاری‌ها- گروه طراحی سیستم‌عامل iOS اپل در نظر دارند بخش‌های سنگین و حجیمی که بسیار مورد علاقه “اسکات فورستال” مدیر اسبق مرکز iOS این شرکت بود را در نسخه تازه این محصول کنار بگذارند.

شرکت اپل در تلاش است آخرین نسخه از سیستم‌عامل همراه خود موسوم به iOS 7 را در کنفرانس سالانه WWDC که در کمتر از دو هفته دیگر در تاریخ ۱۰ ژوئن برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی کند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، تا کنون خبرها و شایعات فراوانی در مورد سیستم‌ عامل iOS 7 انتشار یافته و منابع آگاه خبر از طراحی تازه آن داده‌اند اما خبرهای که به تازگی به گوش رسیده حاکی از آن است که رابط کاربری این سیستم‌عامل موبایلی تازه به صورت سیاه و سفید ارایه می‌شود.

گروه طراحی سیستم‌عامل iOS اپل در نظر دارند بخش‌های سنگین و حجیم در نسخه تازه این محصول را کنار بگذارند. این بخش‌ها بسیار مورد علاقه مدیر اسبق مرکز iOS در شرکت اپل یعنی “اسکات فورستال”(Scott Forstall) بود هم‌اکنون گروه تازه قصد حذف کردن این بخش‌ها را دارند.

در نسخه تازه سیستم عامل موبایلی اپل از سطوح براق و سایه‌های عمیق خبری نیست و در عوض کاربران سطوح تمیزتر و تخت‌تر در اختیار خواهند داشت. به عنوان مثال، ابزار Notes در سیستم عامل iOS 7 با رابط کاربری تازه به جای داشتن یک پد زرنگ و برآمده،‌ یک کلید با رنگ پس‌زمینه سفید را در اختیار خواهد گرفت.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.