دیدار انجمن اسلامی بانک ملی با مدیرعامل

۱۷اردیبهشت،

بینا- به دنبال برگزاری انتخابات سراسری بین منتخبین انجمن اسلامی کارکنان بانک (برگزیدگان کلیه استان ها) در تهران و تعیین اعضای شورای مرکزی انجمن، اشخاص منتخب در نشستی صمیمانه با مدیر عامل بانک حیدری دیدار نمودند.
به گزارش بینا، در این جلسه هم اندیشی مدیر عامل بانک ضمن توصیه به مراعات تقوا، خویشتن داری، خوشروئی، مراقبت از خود و تواضع و فروتنی در قبال کارکنان و مراجعین ، اظهار داشتند اساساً سازمان ها برای تحقق اهداف تعریف شده ای تشکیل می شوند که در مسیر تحقق این اهداف کارکنان برای بقای سازمان باید ضمن رجحان منافع سازمانی به مصالح و منافع فردی به گونه ای حرکت کنند که منطبق و همسو با اهداف کلان سازمان باشند. بنابراین رسالت تک تک اعضای انجمن اسلامی کارکنان بانک علی القاعده باید علاوه بر عمل به وظایف خود در قالب اساسنامه انجمن، حرکت در مسیر مصالح عمومی، اشاعه و ترویج فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی در راستای فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، گره گشایی از مشکلات همکاران، شناسایی استعدادهای درخشان، متعهد و متخصص در سطح بانک، ایفای نقش به عنوان مشاوری امین برای مدیریت، ارائه پیشنهادات سازنده و مشفقانه برای بهبود اداره بانک و با محوریت ارائه خدمات بایسته به آحاد جامعه باشد.
ایشان ضمن تقدیر از زحمات اعضای سابق انجمن و دست اندرکاران برگزاری انتخابات جدید که در چارچوب اساسنامه جدید و مصوب سازمان تبلیغات اسلامی (ویژه کارکنان شاغل بانک) برگزار شد، بر ایجاد زمینه و بستر لازم به منظور جذب و عضویت حداکثری کارکنان بانک در این تشکل اسلامی تاکید نمودند.
حیدری در پایان جلسه ضمن شنیدن نقطه نظرات اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان بانک، برای آن ها در طول دوران قانونی فعالیت، آرزوی سربلندی و موفقیت در انجام وظایف نمودند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.