دیدار شهردار منطقه ۱۰ با بیش از هزار نفر از شهروندان

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۱۰ از ابتدای سال جاری تا کنون در برنامه های ملاقات مردمی با بیش از هزار و ۶۹۰ نفر از شهروندان دیدار و گفتگو صمیمان داشته و به حل مشکلات مردم پرداخته است.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ملاقات با شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان از رویکردها و اولویت های برنامه مدیریت شهری ممنطقه دانست و گفت: شهروند مداری از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری منطقه در سال های اخیر بوده است و با توجه به تاکیدات شهردار تهران در سال جدید با برگزاری ۲۶ جلسه ملاقات عمومی در مدت ۱۷۳ روز توقیف خدمت به بیش از هزار و ۶۹۰ نفر حاصل شده است که به طور متوسط هر هفته به مشکلات ۶۵ نفر از شهروندان رسیدگی شده است.
وی در ادامه افزود: در این دیدارها همچنین جمعی از ایثارگران و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا نیز به صورت جداگانه به طرح مسایل و درخواست های خود پرداخته اند و با بررسی های انجام شده در دستور مساعد جهت رفع مشکلات آن صادر شده است.
فرامرز عظیمی عمده درخواست های شهروندان را مشکلات ملکی معضلات شهری تخفیف و تسقیط اشتغال خواند و عنوان کرد: علاوه بر دیدارهای مردمی که روزهای دوشنبه هر هفته در منطقه برگزار می شود اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به صورت دوره ای با شهروندان ملاقات و به درخواست هایشان رسیدگی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد از مراجعان شهروندان مربوط به شهرسازی صدور پروانه توقعات طرح تفصیلی ۱۵ درصد مربوط به درآمد ۱۰ درصد مربوط به املاک و ۵ درصد نیز سایر موارد بوده است که پس از بررسی راهکارهای لازم توسط مسئولین در چارچوب قوانین شهردار ارائه شده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.