دیدار صمیمی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

۱۶اردیبهشت،

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در طول چند ماه اخیر پرداخت.

دکتر فرهاد دانشجو به اجرای آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویی اشاره و تصریح کرد: این آیین نامه با هدف   بررسی و تصمیم گیری عادلانه در خصوص نقل و   انتقالات دانشجویی و موارد خاص مربوطه با ایجاد وحدت رویه و رعایت دقیق و کارشناسانه آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مصوب مربوط به نقل و  انتقال دانشجویی و با رعایت صرفه و صلاح دانشگاه ، با حساسیت علمی و اسلامی   ابلاغ شده است .

وی با تأکید بر اینکه این آیین نامه مورد استقبال جمع کثیری از دانشجویان و خانواده های آنان قرار گرفته است، گفت:‌ امیدوارم با اجرای این آیین نامه مشکلات فرهنگی، آموزشی و … بسیاری  از دانشجویان برطرف شود.

در ادامه این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با قدردانی از دکتر فرهاد دانشجو به جهت ابلاغ بخشنامه جدید نقل و انتقالات و افزایش سطح کیفیت و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه راهکارهای خود در زمینه های مختلف پرداختند.

گفتنی است، موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، الیاس طاهری نماینده مردم اقلید، دکتر جواد هروی نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم قائنات، دکتر علی مروی نماینده مردم نیشابور و فیروزه، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت،‌دکتر عبدالله زاده نماینده مردم طبس، حجت الاسلام والمسلمین سلیمی نماینده مردم محلات و دکتر عبدالرضا بزرگ نژاد دبیر نظارتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با دکتر فرهاد دانشجو دیدار و گفت وگو کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.